Re: Wat drink je nu?

4267
gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!

[emoji477]️
Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.
Frans had 120+ gemeten, bijna cinnamon roast :lol:

Ik heb het uiteindelijk gefrustreerd weggegooid :lol: :lol:

Misschien zijn hun smaakprofielen ook beter voor de filter.
Profitec go - G-iota DF83V | SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)

Re: Wat drink je nu?

4268
Hk87 schreef:
gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!

[emoji477]️
Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.
Frans had 120+ gemeten, bijna cinnamon roast [emoji38]

Ik heb het uiteindelijk gefrustreerd weggegooid [emoji38] [emoji38]

Misschien zijn hun smaakprofielen ook beter voor de filter.
Ik heb voor espresso nog nooit die van hun geproefd van hun, ik brand alles voor espresso zelf dus koop nooit koffie voor espresso. Maar de filterkoffie die ik van hun heb gehad waren wel bijzonder. 1 smaakte bijna naar bubblegum perzik. Hele leuke ervaring!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Wat drink je nu?

4269
bobbee schreef: di 26 sep 2023, 12:02
Hk87 schreef:
gilleko B. schreef: di 26 sep 2023, 10:21 Dure koffie, onlangs door Frans nog door de Tonino bekeken volgens mij. Ben benieuwd!

[emoji477]️
Ik had 3 soorten espresso roast meegenomen inderdaad tijdje geleden.
Frans had 120+ gemeten, bijna cinnamon roast [emoji38]

Ik heb het uiteindelijk gefrustreerd weggegooid [emoji38] [emoji38]

Misschien zijn hun smaakprofielen ook beter voor de filter.
Ik heb voor espresso nog nooit die van hun geproefd van hun, ik brand alles voor espresso zelf dus koop nooit koffie voor espresso. Maar de filterkoffie die ik van hun heb gehad waren wel bijzonder. 1 smaakte bijna naar bubblegum perzik. Hele leuke ervaring!
Ik zou je de zak die ik hier nog heb staan kunnen toezenden. Had hem nog staan voor als Roman eens langs zou komen maar als jij ervan kan genieten ook leuk!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino