Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak

Berichtdoor Youssef » do 09 jul 2020, 20:32

Ik ben op zoek naar een koffieboon met een zachte en zoetige smaak. Niet de bittere. Ben ook een totale leek in dit gebeuren.
denk dat je met de meeste braziliaanse koffies goed zit, n yellow bourbon. Zacht zoet beetje nodig/melk chocolade
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

VerseKoffieboon
Berichten: 4
Lid geworden op: do 02 jul 2020, 14:50

Re: Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak

Berichtdoor VerseKoffieboon » vr 10 jul 2020, 09:22

Jup, sluip reclame wordt niet goed ontvangen. Eerlijke reclame wel.
Vaak promoten leden ook branders waar ze veel succes mee hebben. De klassieke mond op mond reclame.
Bedankt voor de feedback. Begrijp heel goed dat sluip reclame niet goed wordt ontvangen.
Mijn bedoeling was om een advies te geven en een persoonlijk succes verhaal te laten horen. Niet meer en niet minder.

Groeten Verse Koffieboon

ArjenM
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 12 jul 2020, 09:15

Re: Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak

Berichtdoor ArjenM » za 18 jul 2020, 11:21

Mijn vrouw is heel kritisch op koffiebonen en heeft het liefst zo'n milde koffie met een zachte zoete smaak. Van de NL branderij koffie kon alleen de Brasil Yellow Bourbon van Brandzaak haar bekoren. Die wilde ik ook weer bestellen maar ja laat daar nou net brand uit gebroken zijn. :o
brasil-koffiebonen-detail.jpg
(78.26 KiB) Nog niet gedownload

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Zoek een koffieboon met zachte zoete smaak

Berichtdoor Keyser » za 18 jul 2020, 12:36

Heb je ook de yellow bourbon van het hoofdkwartier geprobeerd? Ik weet niet hoe het smaak verschil is met de verschillende manier van branden.


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron