Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Berichtdoor Warheart » zo 01 mei 2022, 15:46

Heeft iemand deze bonen ooit gezien of geproefd? Als ik het pak goed lees, waren ze net iets meer dan een maandje oud na branding . De geur die er uit kwam was op zich best oké. Heftig zonder verbrand te ruiken.

Qua prijs op zich ook niet goedkoop dus ben wel nieuwsgierig. Maar! Wellicht kent iemand ze al? Reviews van hier hecht ik inmiddels veel waarde aan 8-)
Bijlagen
20220430_111021.jpg
Coffee, sleep, Coffee, repeat

ArjenT5R
Berichten: 349
Lid geworden op: za 16 okt 2021, 00:25

Re: Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Berichtdoor ArjenT5R » zo 01 mei 2022, 16:34

Als de brand datum er op staat en niet te gek lang geleden is... Gewoon proberen :roll:

Edit: krijg wel beetje leuk van al dat geneuzel op die zak :mrgreen:

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Berichtdoor Pti » zo 01 mei 2022, 21:55

Koffie van Moyee wordt in land van oorsprong gebrand, hun kantoor/bedrijf is wel Nederlands.

MdB
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 22 nov 2021, 17:59

Re: Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Berichtdoor MdB » do 12 mei 2022, 10:42

Ik heb wel eens Moyee koffie gehad voor filter koffie maar daar voor vond ik ze aan de donkere kant gebrand, dus voor espresso wellicht beter.
Ze adverteren zich inderdaad als fair chain waarbij ze het branden ook in het land van oorsprong doen, daardoor krijg je je bonen natuurlijk nooit zo vers als een lokale brander.
Ik wist alleen niet dat ze ook al aan supermarkten verkochten, zal sowieso bij het beste horen wat je in de supermarkt kan zeggen, maar dat zegt denk ik niet zo heel veel over de kwaliteit van de bonen :P

youssef88
Berichten: 118
Lid geworden op: di 10 mei 2022, 21:40

Re: Kent iemand deze? Lijken vers, uit supermarkt

Berichtdoor youssef88 » ma 16 mei 2022, 23:55

Smaken verschillen, maar VOOR mij was het regelrechte kliko koffie. Kaliber van de standaard voorverpakte supermarkt rotzooi 😅
Londonium L R 24 + niche zero


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron