Starbucks Brr

Aldorean
Berichten: 67
Lid geworden op: di 16 aug 2011, 21:54

Re: Starbucks Brr

Berichtdoor Aldorean » wo 08 nov 2023, 16:35

Ik denk dat je dat wel kan roepen maar niet kan bewijzen.
Ik denk wel dat ze het wellicht hebben versneld maar alles zal door tijd heen altijd evolueren dus ook koffie de smaak en techniek.
Ten opzicht van toen ik hier in 2011 registreerde naar nu is er al een enorme verschuiving geweest in koffies etc.

Ik denk dat Starbucks daar een deel in heeft maar niet alle eer toe komt.

Daarbij 5 of 6 euro voor een kop koffie waarvan 4.50 a 5 euro in de zak van de ondernemer valt is leuke marketing en verder niks.

Gebruikersavatar
Joste
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 14:26

Re: Starbucks Brr

Berichtdoor Joste » wo 08 nov 2023, 19:14

De McDonald's onder de koffie, een revolutie op fast food en constante kwaliteit.

Ik heb onderweg een of tweemaal per jaar een Big Mac en milkshake en french fries.

Lekker!
Mc Donalds heb ik altijd geboycot. Wat een fantasieloze eenheidsworst. Treurig. Wat is er nu leuker dan diversiteit in de wereld. Overal wat anders en verrassingen, dat is toch veel leuker, in plaats van die zogenaamde constante "kwaliteit".

Laten we ons dat op het gebied van koffie ook niet aan laten doen. Constante kwaliteit matige koffie, nee toch?
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Starbucks Brr

Berichtdoor gilleko B. » wo 08 nov 2023, 20:19

McDonalds, ik begrijp je Joste, maar ik kan het niet helpen. Zo af en toe heb ik gewoon trek in zo'n Big Mac, terwijl ik bijna geen vlees eet. Dan moet ik gewoon, verzetten heeft geen zin en dan geef ik maar toe.
Denk dat het met mijn jeugd te maken heeft en met vriendjes naar de Coolsingel gingen om zo'n hamburger te halen bij de Mac en een milkshake en lauwe french fries. Die hamburgers en friet die onze ouders maakten vonden we niks.





Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten