Wat drink je nu?

robertp
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 11 jun 2018, 11:46

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor robertp » di 02 jun 2020, 08:18

Dankzij de goede verhalen hier net het filterpakket van Blommers besteld. Heb ook zin in een lekkere fruitige Kenya.

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » di 02 jun 2020, 18:20

Besteld! Ben benieuwd want heb nog niet eerder koffie van Blommers gehad. Voor de reguliere prijs per zakje mag men wel wat verwachten neem ik aan?
Prima Afbeelding *Ik* find de koffies van Blommers altijd heel erg lekker! Ik heb een abonnement op koffies van Tim Wendelboe uit Oslo en Five Elephant uit Berlijn en het verbaast me altijd weer hoe goed zich de koffies van Blommers daar tegen staande kunnen houden AfbeeldingAfbeelding

Maar goed ik hoor straks wel wat jij ervan vindt Afbeelding
Welke boon raad jij aan die zoet is en met chocolade tonen bij Blommers?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor swimmer » di 02 jun 2020, 20:49


Welke boon raad jij aan die zoet is en met chocolade tonen bij Blommers?
Ik ga morgen langs en dan zal ik even kijken wat ie op dit moment heeft liggen dat in deze richting gaat ...

:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor Youssef » di 02 jun 2020, 22:52

hoe zijn de espresso bonen van blommers?

even aan t kijken waar ik mn volgende bonen haal...
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » di 02 jun 2020, 23:12

Welke boon raad jij aan die zoet is en met chocolade tonen bij Blommers?
Ik ga morgen langs en dan zal ik even kijken wat ie op dit moment heeft liggen dat in deze richting gaat ...
Alvast dank hiervoor. Bestel je vaak bij deze branderij?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor swimmer » di 02 jun 2020, 23:31


Alvast dank hiervoor. Bestel je vaak bij deze branderij?
Jazeker! Ik fiets om de twee drie weken langs om een praatje te maken en mijn voorraad weer aan te vullen. Ik ben echt super blij dat ik zo een fantastische branderij zo dichtbij heb Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor swimmer » di 02 jun 2020, 23:36

hoe zijn de espresso bonen van blommers?

even aan t kijken waar ik mn volgende bonen haal...
Zij zijn zeker het proberen waard hoor. Het filter survival pakket is zeer de moeite waard. Als je in Nijmegen woont brengen ze de bestelling ook met de fiets langs. Maar ik vind het altijd leuker om zelf langs te gaan Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » wo 03 jun 2020, 10:57

hoe zijn de espresso bonen van blommers?

even aan t kijken waar ik mn volgende bonen haal...
Zij zijn zeker het proberen waard hoor. Het filter survival pakket is zeer de moeite waard. Als je in Nijmegen woont brengen ze de bestelling ook met de fiets langs. Maar ik vind het altijd leuker om zelf langs te gaan Afbeelding
Voor mij iets te ver weg om te fietsen.
Weet jij ook wanneer ze branden?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor swimmer » wo 03 jun 2020, 14:21


Voor mij iets te ver weg om te fietsen.
Weet jij ook wanneer ze branden?
Zij branden 3 tot 4 keer per week afhankelijk van de bestellingen. Tegenwoordig eerder 4 keer ...

Wat de zoete koffie aangaat zou je voor de espresso de Peru kunnen proberen. Voor de filter gek genoeg de Kenya ... dat had ik niet verwacht maar op mijn vraag naar een zoete filter koffie graag ik van de baas zelf en van een van de baristas die daar werken hetzelfde advies. Ik heb hem zelf ook gekocht maar moet nog even wachten voordat ik hem kan proeven ... hij is gisteren gebrand Afbeelding
Ben benieuwd Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
ronald22
Berichten: 583
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 00:47

Re: Wat drink je nu?

Berichtdoor ronald22 » wo 03 jun 2020, 14:29

Voor mij iets te ver weg om te fietsen.
Weet jij ook wanneer ze branden?
Zij branden 3 tot 4 keer per week afhankelijk van de bestellingen. Tegenwoordig eerder 4 keer ...

Wat de zoete koffie aangaat zou je voor de espresso de Peru kunnen proberen. Voor de filter gek genoeg de Kenya ... dat had ik niet verwacht maar op mijn vraag naar een zoete filter koffie graag ik van de baas zelf en van een van de baristas die daar werken hetzelfde advies. Ik heb hem zelf ook gekocht maar moet nog even wachten voordat ik hem kan proeven ... hij is gisteren gebrand Afbeelding
Ben benieuwd Afbeelding
Bedankt voor het vragen
Ik lees bij Peru "milk chocolate". Daar houd ik zelf niet van.
Bij de Bota Fora staat creamy chocolade. Ken jij deze?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron