Waar bestellen jullie online?

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Keyser » do 10 okt 2019, 15:00

Mijn vriendin is allergisch voor Tony's chocola. Er gebeurd dan iets heel vreemds met haar. Zij neemt dan een hapje en blijft dan ongeremd door eten. Het is zorgwekkend.
Ik weet niet of ik nu nog bij het hoofdkwartier kan bestellen. Smaken als chocola in de koffie mijd ik ook. Ik ben zo bang dat ze dan ook al mijn koffie opdrinkt.

Tijs
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 10:39

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Tijs » do 10 okt 2019, 17:28

Als dat de nieuwe tactiek is om klanten te scoren dan moet ik ook eens wat lolly’s gaan inslaan ;)

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » do 10 okt 2019, 18:20

Haha het begon als grap maar ik kreeg serieus vragen waar de lolly's bleven van een paar vaste klanten :shock:

Nelus
Berichten: 675
Lid geworden op: za 09 dec 2017, 22:10
Locatie: NH

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Nelus » za 19 okt 2019, 14:22

Cola lolly’s? :mrgreen:
Faema Lambro - Mazzer Major E

Youssef
Berichten: 315
Lid geworden op: do 13 jun 2019, 22:21
Locatie: Amsterdam

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Youssef » za 19 okt 2019, 14:26

Ik heb inmiddels
een yellow bourbon van friedhats geprobeerd, was oke, voor die prijs niet heel speciaal

2 x bij het hoofdkwartier. echt een fan van die yellow bournon + classic espresso echt de 2 favoriete tot nu toe. alleen de special van vorige maand vonden we echt niet lekker en hebben we weggegooid.

nu bij PEEZE besteld, ben erg benieuwd
en een proefsetje van mighty mug
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Capulus » za 19 okt 2019, 18:41

Ik heb inmiddels
een yellow bourbon van friedhats geprobeerd, was oke, voor die prijs niet heel speciaal

2 x bij het hoofdkwartier. echt een fan van die yellow bournon + classic espresso echt de 2 favoriete tot nu toe. alleen de special van vorige maand vonden we echt niet lekker en hebben we weggegooid.

nu bij PEEZE besteld, ben erg benieuwd
en een proefsetje van mighty mug
Special duurde hier even om goed onder de knie te krijgen. Daarna wel heerlijke espresso. Een goede maler en spelen met PI helpt erg. Als je hem uiteindelijk zoet uit je machine krijgt, moet het alsnog je smaak zijn. Vaak merk ik echter dat mensen deze bonen niet goed onder controle krijgen. Ook niet erg overigens.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1502
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Dirk Jan » zo 20 okt 2019, 09:43

Heb de afgelopen weken de New Origin van Wakuli uitgeprobeerd. Dit in plaats van de Blend. De New Origin vind ik zeker een rijkere smaak hebben. De ene week was het een Kenia boon en de andere keer een Tanzania boon.

Vr groet,
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Keyser » do 24 okt 2019, 15:20

Zojuist een super lekkere lollie binnen gekregen. Toch weer lief dat ze er als cadeautje bonen bij doen. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Pti » do 24 okt 2019, 15:36

:mrgreen: :mrgreen: Vergeet niet de temperatuur van de koffieboiler ff een tikkie omhoog te gooien! Er zitten momenteel een gewassen Yirg en Congo in de 3 Afrika's met een heerlijk maar stevig citruszuur.
Het is voor het eerst in lange tijd dat de 3AF helemaal washed is :)

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Waar bestellen jullie online?

Berichtdoor Keyser » do 24 okt 2019, 15:58

:mrgreen: :mrgreen: Vergeet niet de temperatuur van de koffieboiler ff een tikkie omhoog te gooien! Er zitten momenteel een gewassen Yirg en Congo in de 3 Afrika's met een heerlijk maar stevig citruszuur.
Het is voor het eerst in lange tijd dat de 3AF helemaal washed is :)
Tnx voor de tip! Welke temperatuur raad je aan?


Terug naar “Koffie(bonen)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron