KoffieBar - even voorstellen

KoffieBar
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 feb 2022, 10:42

Re: KoffieBar - even voorstellen

Berichtdoor KoffieBar » zo 20 feb 2022, 19:01

Hier zijn veel mensen enthousiast over de Eureka Mignon Specialita en XL, dus je zou daar ook naar kunnen kijken. Die heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De verkoper van die marktplaats advertentie die ik postte, heeft een aparte prijs voor die molen staan, dus misschien gaat die eventueel ook los weg.
Toegegeven, ondanks het display wel een mooie molen om te zien. Alleen de vraagprijs vind ik te hoog ten opzichte van een nieuwe. €459,- nieuw met 2 jaar garantie en dan €375,- voor een gebruikte? Voor dat relatief kleine verschil zou ik kiezen voor een nieuwe. :D

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13308
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: KoffieBar - even voorstellen

Berichtdoor bobbee » ma 21 feb 2022, 08:21

Welkom en succes met de zoektocht naar de apparatuur!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

KoffieBar
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 feb 2022, 10:42

Re: KoffieBar - even voorstellen

Berichtdoor KoffieBar » ma 21 feb 2022, 23:15

Welkom en succes met de zoektocht naar de apparatuur!
Dankjewel! Met alle informatie hier op het forum en de aanvullende adviezen, gaat dat vast goed komen. :D

Gebruikersavatar
Warheart
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 14:53

Re: KoffieBar - even voorstellen

Berichtdoor Warheart » di 22 feb 2022, 07:49

Welkom en veel plezier en succes met je zoektocht!

Afhankelijk van je wensen/eisen en budget, denk ik dat zowel onder het kopje Semi/Half automaten als onder het kopje Koffiemolen/malers wel genoeg reviews e.d. te vinden zijn om iets moois te vinden. En bij twijfel, vraag het de vakmannen!

(waarvan ik er zeker geen ben :lol: )
Coffee, sleep, Coffee, repeat

KoffieBar
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 20 feb 2022, 10:42

Re: KoffieBar - even voorstellen

Berichtdoor KoffieBar » di 22 feb 2022, 21:28

Welkom en veel plezier en succes met je zoektocht!

Afhankelijk van je wensen/eisen en budget, denk ik dat zowel onder het kopje Semi/Half automaten als onder het kopje Koffiemolen/malers wel genoeg reviews e.d. te vinden zijn om iets moois te vinden. En bij twijfel, vraag het de vakmannen!

(waarvan ik er zeker geen ben :lol: )
Thanks, Warheart!
Misschien ook gewoon een kwestie van proberen en ondervinden. Wat voor de één fijn werkt, vindt de ander misschien rampzalig. :D
En ik heb nu een setje van de Aldi staan, dus wat kan mij gebeuren?! :lol:
Maar wat je zegt, door simpelweg alleen al te lezen op dit forum, in rap tempo een heleboel dingen geleerd. Erg leuk om te lezen allemaal.


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten