Ook me even voorstellen

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Ook me even voorstellen

Berichtdoor Marcje » wo 12 feb 2020, 19:20

Je bent welkom om in Waalre te komen spelen met een Bezzera Strega, een la Pavoni Stradivari, een Rancilio Silvia en een Eureka Atom 75 ;)
dus...

marensja
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 07 feb 2020, 12:53

Re: Ook me even voorstellen

Berichtdoor marensja » do 13 feb 2020, 14:16

Welkom! Voor €1500 kan je zeker een goede set kopen. Heb je al een molen op het oog?
Daar ik aan het oriënteren ben naar machines en malers, wil ik ze graag in het echie zien. Te beginnen met een maler zoals ik hier wel geleerd heb.
Op het forum vind ik wel een aantal winkels om te gaan kijken naar espresso machines en malers.
Maar weet iemand ook winkels rond om Eindhoven. Meeste winkels zijn best ver weg om even naar toe te rijden.

Alvast bedankt

Marcel
Probeer Casabarista Eindhoven eens, zoals de naam al doet vermoeden zit die in Maarheeze....
Lijkt me geen fysieke winkel waar je allerlei verschillende apparatuur kunt zien overigens, maar wel een adres waar je je eens rustig kunt oriënteren onder hen genot van een goede espresso, cappuccino of wat je smaak ook mag zijn.
Verder dacht ik dat Jordi van Straat Magellaan in Aarle-Rixtel ook wel een paar machines heeft staan, maar daar ben ik al in geen maanden meer geweest, dus ben ik er niet zeker van. Een belletje is natuurlijk zo gepleegd.
ik heb vanavond een afspraak met Casabarista Eindhoven, in Maarheeze. Eens goed oriënteren. Bedankt

marensja
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 07 feb 2020, 12:53

Re: Ook me even voorstellen

Berichtdoor marensja » do 13 feb 2020, 22:18

Vanavond bij Casabarista Eindhoven te Maarheeze geweest.
Meer dan goede en duidelijke informatie. Voor mij al veel duidelijker welke richting ik moet gaan in mijn keuze.

Marcel dank je wel voor de informatie.

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Ook me even voorstellen

Berichtdoor Marcje » vr 14 feb 2020, 10:46

Leuk! Welke kant ga je op?
dus...

marensja
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 07 feb 2020, 12:53

Re: Ook me even voorstellen

Berichtdoor marensja » vr 14 feb 2020, 11:09

Keuze's altijd lastig.
Alleen de bonenmaler zal de volgende worden, vooral omdat deze makkelijk is in te stellen en ook in gebruik voor de vrouw.
- Eureka Mignon Specialita

Espresso machine
- voorkeur naar de Bezzera Magica

Maar kan ook nog Expobar Office Leva worden.
In ieder geval een machine met een warmtewisselaar.


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron