Even Voorstellen

RoosW
Berichten: 851
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor RoosW » ma 22 feb 2021, 10:42

[Facepalm]

Natuurlijk, dat werkt ook, nooit aan gedacht :roll:
Prima idee, ga het meteen implementeren!

RoosW
Berichten: 851
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor RoosW » ma 01 mar 2021, 14:35

Kreeg ik toch net een code opgestuurd via mn email van Amazon.nl van 10 euro korting als ik hun app installeer en een bestelling van 30,-+ euro doe, laat de Aeropress nu net 32 euro zijn, dus meteen maar besteld, een nieuw konijnenhol om in te duiken ;-)
Ik heb een Prime account (al heel lang) op de .de site, en ze zitten me al heel lang te porren die over te doen naar Nederland, maar ik zie daar niet echt een direct voordeel in op het moment.
Zo nu en dan de app gebruiken vind ik dan weer geen groot hindernissen gebeuren.
Het zal mij benieuwen :-)

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor bobbee » di 02 mar 2021, 08:00

Kreeg ik toch net een code opgestuurd via mn email van Amazon.nl van 10 euro korting als ik hun app installeer en een bestelling van 30,-+ euro doe, laat de Aeropress nu net 32 euro zijn, dus meteen maar besteld, een nieuw konijnenhol om in te duiken ;-)
Ik heb een Prime account (al heel lang) op de .de site, en ze zitten me al heel lang te porren die over te doen naar Nederland, maar ik zie daar niet echt een direct voordeel in op het moment.
Zo nu en dan de app gebruiken vind ik dan weer geen groot hindernissen gebeuren.
Het zal mij benieuwen :-)
Prime DE kost 7,99 euro per maand en NL kost 2,99 per maand.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

RoosW
Berichten: 851
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 12:36

Re: Even Voorstellen

Berichtdoor RoosW » di 02 mar 2021, 10:31

Kreeg ik toch net een code opgestuurd via mn email van Amazon.nl van 10 euro korting als ik hun app installeer en een bestelling van 30,-+ euro doe, laat de Aeropress nu net 32 euro zijn, dus meteen maar besteld, een nieuw konijnenhol om in te duiken ;-)
Ik heb een Prime account (al heel lang) op de .de site, en ze zitten me al heel lang te porren die over te doen naar Nederland, maar ik zie daar niet echt een direct voordeel in op het moment.
Zo nu en dan de app gebruiken vind ik dan weer geen groot hindernissen gebeuren.
Het zal mij benieuwen :-)
Prime DE kost 7,99 euro per maand en NL kost 2,99 per maand.
Hmm mijn afrekening voor de maand maart laat zien: 5,99 dus er zit per persoon verschil in? Ik ben begonnen met diezelfde 2,99.
Ben nu maar overgestapt op .NL al ben ik niet zeker of ik het aanhoud, behalve het gratis verzenden gebruik ik maar zelden de overige service, als er nu net als in .COM Kindle Unlimited bij zou zitten...
Ik lees tenslotte bijna 300 boeken per jaar op mijn Kindle, dat zou echt serieus geld schelen ;)


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron