Voorstellen

RareEarth
Berichten: 24
Lid geworden op: za 23 mei 2020, 21:37

Voorstellen

Berichtdoor RareEarth » za 06 feb 2021, 22:19

Dag allen,

Ik ben Frank, wil me even voorstellen om twee redenen. Ik dol ongeveer een jaar lang op dit forum rond en zou graag eens mee gaan praten, dan is het ook wel handig dat jullie weten wie ik ben. Tweede reden is dat een van de eerste posts die ik ga maken het verkopen van mijn Eureka Mignon gaat zijn, en dit is niet de plek om dat anoniem te doen vind ik.

Goed komt ie:

Ik ben docent dus koffiegrootverbuiker. Maar wat koffie is is in ongeveer 2jaar tijd enorm voor mij veranderd, mede namens dit forum.

Het begon als volgt: DE mochamaster van ik weet niet hoe oud laten vallen, nog een tijdje gebruikt met duct tape, maar weggedaan. Mijn vrouw leek het wel leuk om een Bodum pourover voor mij te kopen met een metalen filter. Zakje gemalen Kaldi erbij en klaar.

Dat was veel lekkerder dan ik gewend was (VanNelle Rood) maar dat extra lekkere was er na een dag of 2 wel af. Collega van me tipte me een handmaler van €50,-. Ik schrok me een hoedje, wie geeft er nu €50 uit aan een molentje? Maargoed toch maar gedaan en wat speurwerk (5 minuten ofzo) naar koffiebonen later was ik vaste klant bij brandzaak en verdoemd tot de bijbehorende upgraditis.

Een Brewista ketel, V60, french press, comandante c40, quickmill 820, eureka mignon, Niche Zero en een zoektocht naar een betere espressomachine later bevind ik me nu hier tussen de echte liefhebbers en reken ik mezelf daar ook toe. Er is een wereld open gegaan hier.

Nu al een handvol branders in NL geprobeerd, kom steeds terug bij Dutch Barista en Hoofdkwartier, maar zeker al meer goeie ervaringen gehad met tips hier van het forum.

Tot ziens hier op het forum en jullie zien binnenkort een verkoopdraadje van me verschijnen als tweede officiële actie op koffiepraat.nl.
-

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Lelit MaraX - Niche Zero - Comandante C40

Gebruikersavatar
bobbee