Advies gevraagd voor Remote koffie op vakantie

1
Hey mede koffieliefhebbers! ik ben mij sinds kort aan het voorbereiden op een lange reis door amerika met een camper. We gaan ongeveer 2 maanden rondrijden.

Ik wil onderweg graag kunnen genieten van koffie, in de camper maar ook op onze overnachtingsplekken. Ik ben op zoek naar koffie uitrusting wat handig is om te gebruiken in de camper, maar ook buiten in de natuur tijdens hikes etc.

Welke zetmethodes raden jullie aan om mee te nemen, en welke accessoires zijn hiervoor onmisbaar? Ik vind het niet erg om meerdere apparaten en tools mee te nemen en test graag dingen uit!

Ik ben benieuwd wat soort koffiezetter jullie aanraden en/of jullie ervaringen zijn met bepaalde apparatuur tijdens dit soort trips!

Re: Advies gevraagd voor Remote koffie op vakantie

4
In ieder geval een goede handmaler om mee te beginnen, zelf groot fan van de Kinu. Als je budget kan delen hebben er vast mensen tips.

Zelf neem ik altijd een aeropress mee, blijft voor mij de meest eenvoudige manier om heerlijke koffie te kunnen zetten. Daarnaast gaat ook altijd de mypressi twist mee, serieus goede espresso maar iets meer werk dan een aeropress.