Even voorstellen: Wim(ster)

Wimster
Berichten: 5
Lid geworden op: di 14 feb 2023, 14:21
Locatie: Wisselend tussen Almere en Murcia Spanje

Re: Even voorstellen: Wim(ster)

Berichtdoor Wimster » vr 17 feb 2023, 17:16

Het is mij opgevallen dat er een flink aantal mensen is wat eerst kiest voor een tussenweg en dan toch al snel een upgrade wil maken. Verstandig of niet maar die stap wil ik graag overslaan en meteen investeren in wat binnen mijn budget de top is. Uiteraard subjectief, ook hier niets zo verschillend als smaak maar toch. ik hoop een goede keuze te maken. Mijn budget zal ik ongeveer houden op € 1800 - € 2000 voor machine en maler.
Welkom op het forum.

Met die set kan je ongetwijfeld een mooie Cortado maken. Maar dat geldt uiteraard voor heel veel andere sets ook. Als het budget krap is, dan is het wellicht een idee om ook tweedehands te kijken.


Welkom Wim(ster),

Succes met je keuze/aanschaf al staat die al zo goed als vast en veel (lees)plezier op het forum.

Zo'n krap budget € 1800 - € 2000 voor machine en maler vind ik het niet. Ik zat 5 jaar geleden in een zelfde situatie en ben toen voor een nieuwe Strega gegaan. Achteraf verkeerde keuze daar niet iedereen in huis ermee overweg kon. Nu er hier een LELIT Elizabeth staat is iedereen tevreden.
Dank voor het warme welkom! Ik hoop de verkeerde keuze, voor zover je daar over kunt praten ;-), te voorkomen. Voor aanschaf in ieder geval goed huiswerk doen en een weloverwogen beslissing maken. Daar ga ik voor :-)
Een mens zijn wil is een mens zijn leven

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Even voorstellen: Wim(ster)

Berichtdoor omeCo » vr 17 feb 2023, 21:27

Welkom Wim️, ik wens je een mooie koffiereis! De potentiële bestemmingen klinken al goed. Ik ben sinds kort in het bezit van een normcore needle distribution tool, tot mijn grote tevredenheid. De naaldjes zijn wel dun (0,3 mm) en kunnen en zullen een keer buigen. Daarom doen ze er een hele zwik reservenaalden bij.

Ben benieuwd wat het wordt. Daarna gaat het feest echt beginnen!


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron