Trappen jullie daar in?

ErikW
Berichten: 957
Lid geworden op: za 15 apr 2017, 20:48

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor ErikW » do 11 mei 2023, 17:36

Veel giftige beten mogelijk in die binnenlanden!

--Jaap--
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 mei 2023, 09:59

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor --Jaap-- » vr 12 mei 2023, 09:09

Frank en Joachim geven hier slechts hun mening en vormen geen onafhankelijk onderzoekinstituut zoals TNO of een gereputeerd instituut verbonden aan een universiteit. Dat dien je je altijd te bedenken als je iets op het web leest, waar de helft van de informatie onjuist of onvolledig is (in weerwil van de populaire gedachte dat alles op het WWW is te vinden en bovendien op feiten berust).

--Jaap--
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 mei 2023, 09:59

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor --Jaap-- » vr 12 mei 2023, 09:17

Dergelijke artikelen zijn alleen interessant als je een afweging maakt tussen twee toestellen die beide worden besproken maar het blijft altijd een selectie uit een grote groep. Zodra de feiten worden vermengd met meningen ('lekker bakkie') heeft het complete onderzoek geen nut meer. Dergelijke spam websites bezitten een korte houdbaarheid en verdwijnen na enkele jaren in het webarchief omdat geen adverteerders worden gevonden, waar het allemaal om te doen is uiteraard -in tegenstelling tot een levend forum waar groei in zit.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15195
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor fransg » vr 12 mei 2023, 09:21

Zodra de feiten worden vermengd met meningen ('lekker bakkie') heeft het complete onderzoek geen nut meer. Dergelijke spam websites bezitten een korte houdbaarheid
Ik denk dat zulke spam websites zelfs geen 'mening' hebben want het is gewoon tekst kliederwerk met zo weinig mogelijk moeite, een aantal machines onder elkaar en termen als "de beste" erbij. Daar is niet bij nagedacht of geproefd of uitgeprobeerd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5654
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor gilleko B. » vr 12 mei 2023, 09:46

Ongeacht de kwaliteit van al de geteste machines, ik acht het sowieso bedenkelijk om een apparaat, een muzikant etc.als beste (van de wereld) te kwalificeren. Ik heb het idee dat dat soort uitspraken vooral worden gedaan door buitenstaanders die maar de helft begrijpen. En dan zeg ik altijd, je kunt beter maar ergens helemaal geen verstand hebben dan half.






mutsje
Berichten: 681
Lid geworden op: vr 07 okt 2016, 21:44
Locatie: Leiden

Re: Trappen jullie daar in?

Berichtdoor mutsje » vr 12 mei 2023, 15:31

ik heb maar gelijk zo'n geval met geïntegreerde bonenmaler gekocht want die was ook gebeten en mijn ecm verbleekt er wel bij hoor :mrgreen: zo nu ga ik maar eens liefkozend koffie malen en een kleine espresso zetten. Wat een pulp site was dat zeg. Medellin Secret zijn wel lekkere bonen trouwens naar mijn mening. Al hele tijd niet meer gekocht ook.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven


Terug naar “Alles voor beginners”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten

cron