Cafelat Robot Barista

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor swimmer » do 06 jun 2019, 20:56

Volgens mij heeft Bob het al gefixt.

Ik zie de foto's gewoon weer.
Niet op Tapatalk ...
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor bobbee » do 06 jun 2019, 20:59

Tapatalk is helaas een eigenwijs programma. Waarom dat niet goed werkt ligt helaas aan tapatalk. Maar wanneer je in een topic zit via tapatalk kun je rechtsboven via het menu kiezen voor weergeven in browser.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor swimmer » do 06 jun 2019, 22:41

Tapatalk is helaas een eigenwijs programma. Waarom dat niet goed werkt ligt helaas aan tapatalk. Maar wanneer je in een topic zit via tapatalk kun je rechtsboven via het menu kiezen voor weergeven in browser.
Dat is inderdaad waar - ga ik in mijn browser verder genieten van dit prachtig verhaal Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor Pti » do 06 jun 2019, 23:08

Tapatalk is dan ook vooral een matige oplossing voor een niet bestaand probleem, het forum functioneert prima in elke browsert.

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor swimmer » vr 07 jun 2019, 14:18

Zo ik mocht dit prachtding vanmiddag ook even testen bij Bas en ik ben werkelijk zwaar onder de indruk van de eenvoud, de solide afwerking en de werkwijze van deze koffiezetapparaat! Die is zijn geld dubbel en drievoudig waard zeg - ik heb er heerlijke espressi van zeer uiteenlopende aard mogen drinken en heb er ontzettend van genoten
Mocht mijn DC mini ooit onherroepelijk stuk gaan weet ik wel wat haar plaats in gaat nemen
Dank je wel Bas voor deze prachtige ervaring!
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15045
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor fransg » zo 09 jun 2019, 13:18

robot-01-IMG_E3089-190606.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor we tigers » zo 14 jul 2019, 17:44

Ik heb de afgelopen dagen flink in zitten lezen over de Robot en ik ben behoorlijk enthousiast geworden. Ik heb mijn Bacchi maar in de verkoop gegooid en het wordt tijd om wat te gaan sparen voor een Robot. De Bacchi gaat thuis niet meer sinds we een paar weken geleden over zijn gestapt op inductie vanwege een nieuwe keuken. Het gas in onze antieke Eriba heeft niet voldoende porrie om hem goed te laten werken. In die nieuwe keuken hebben we nu ook een kokend water kraan waardoor die Robot nog interessanter wordt. Misschien ideaal naast mijn Mcal voor de momenten dat ik geen melk hoef te schuimen. En in de Eriba gaat een waterkoker altijd wel mee. Tof ding!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor we tigers » zo 28 jul 2019, 20:36

Bas, hoe bevalt de Robot nu we een paar maanden verder zijn? Nog steeds top?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor bvds » di 30 jul 2019, 07:31

De Robot is helaas weer terug naar ESW.

Ik mocht hem een maand testen...

Zet er wel over te denken om eentje te kopen. Super leuk ding!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Cafelat Robot Barista

Berichtdoor we tigers » vr 25 okt 2019, 10:40

[youtube]https://youtu.be/11ZSXVZbQbA[/youtube]

James Hoffmann heeft een er een review van gemaakt.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron