Re: Het heeft ff geduurd.... 8 jaar
2Zo! Je moet je kapot hebben geschrokken zeg, dat ziet er uit alsof het een harde knal was.
Lagom 01
3Zeker. Hele rotzooi door de keuken, twee koppen in gruzelementen en een harde beng.Madencio schreef: do 03 sep 2020, 08:51 Zo! Je moet je kapot hebben geschrokken zeg, dat ziet er uit alsof het een harde knal was.
Hoop aan mijn kop laatstye tijd en ff niet opletten bij het inspannen et voila.
5knal ook niet fijn bij tinnitus
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Jijzelf hopelijk ok?
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
8Vooral de hartkloppingen daarna zijn heftig. Keertje de hevel van de strega laten schieten toen ik werdt afgeleid. Ook zo'n leuke!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9Ik stond met de rug naar de machine.bobbee schreef: do 03 sep 2020, 11:02 Vooral de hartkloppingen daarna zijn heftig. Keertje de hevel van de strega laten schieten toen ik werd afgeleid. Ook zo'n leuke!
Een klap.Draai me om en zie de puinhoop.

10Acht jaar zonder is wel heel goed. Ik heb het zelf toevallig ook vorige week voor het eerst gehad met de MCAL. Een grote vieze bende en kopje naar de vaantjes. Het is wat je zegt; teveel aan je kop, even niet oplettend genoeg en bam.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600