Een tijdje geleden startte ik een thread op dit forum met de vraag wat jullie gedachten waren over de omschakeling van een Expobar Brewtus IV naar een La Pavoni.
Welnu, sinds een aantal weken ben ik de fiere eigenaar van een La Pavoni Professional uit 2005, helemaal gerestaureerd en op verschillende vlakken voorzien van upgrades door Tudor van Coffee Sensor. Dit was allicht de duurdere optie t.o.v zelf op jacht gaan via Marktplaats e.d. maar op deze manier ben ik er wel zeker van dat ik een machine heb waarmee ik een hele poos verder kan.
Overigens niets dan goede feedback over Tudor: prettige manier van communiceren, prachtige machine en ook nog eens een mooie korting kunnen verkrijgen.
Na wat experimenteren ben ik nu al heel tevreden van de espresso die ik er uit krijg: net nog een heerlijke Honduras van Caffenation.
Voorlopig heeft de Expobar dus een plekje op zolder gekregen, waarschijnlijk ga ik deze in de komende weken in de verkoop zetten. Moesten jullie al geïnteresseerden kennen: ik hoor het graag.
La Pavoni Professional
1La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip