Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15109
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?

Berichtdoor fransg » ma 18 sep 2023, 17:45

Hier heeft iemand goed over nagedacht, het zwarte hiervan is dat het in een bureel omgeving echt deel uitmaakt van het "nieuwe normaal". Wat je vaak in strak bureaucratisch geleide kantooromgevingen ziet dat er een creatieve vrijheid gesuggereerd wordt door het plaatsen van een voetbal- of tennistafel, zoals dat spontaan gebeurt bij initiatieven zoals Spotify en Facebook. Wat een treurnis, maar spreek het vooral niet uit. Openheid en vertrouwen wordt in dat soort organisaties "getoond" door kantoortuinen omringd door veel glas, niet door een managementcultuur. Nogmaals hier is over nagedacht.
Hier in de straat, enkele deuren verderop, zijn een paar voormalige opslagplaatsen / werkplaatsen omgebouwd tot van die 'hippe' legbatterijen waar jonge knappe mooi geklede mensen lange dagen achter de computer worden gedouwd. Soms mogen ze buiten om wat te roken en te praten met elkaar, er is natuurlijk een 'hippe' bar voor wat te drinken en soms zitten ze ook buiten met elkaar te eten. Het lijkt me rete vermoeiend om de lange week al die lange werkdagen te doen alsof het er heerlijk is.

Als ik daar langs ben gelopen ben ik altijd blij met mijn eenpersoons kantoortje met alle koffie-apparatuur die een team van een persoon zich maar wensen kan.
IMG_6500.JPG
IMG_6501.JPG
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?

Berichtdoor gilleko B. » ma 18 sep 2023, 19:38

Kijk er wordt een x aantal vierkante meter gehuurd in een groot ruim gebouw, en dan wordt er dit ingegooid, bijvoorbeeld een 3/4 traditionele telefoon cel met een enorm onhandige flexibele stang met een oversized stalen dameszadel erop. Ik heb er onlangs nog in en op gezeten. Fierljeppen in een benauwde kleine verticale glazen sarcofaag. Het nieuwe normaal dus.Afbeelding

Afbeelding


Nelus
Berichten: 677
Lid geworden op: za 09 dec 2017, 22:10
Locatie: NH

Re: Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?

Berichtdoor Nelus » di 19 sep 2023, 04:04

Dit moet een grap zijn toch :(
Faema Lambro - Mazzer Major E

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5645
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?

Berichtdoor gilleko B. » di 19 sep 2023, 12:17

Dit moet een grap zijn toch :(
Nee de werkelijkheid is vaak verbluffender dan je in een kleurrijke geest kunt voorstellen. Had hij nog geleefd dan had dit zeker iets geweest voor een film van Jacques Tati. Mr. Hulot had zijn weg hierin wel op eigen wijze in gevonden.

Afbeelding




Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron