He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15203
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Berichtdoor fransg » za 23 mei 2015, 12:40

Klopt, als iemand een fijne Dodge pickup truck wil, heeft die daar lol van maar moet niet mekkeren over het inparkeren langs de Amsterdamse grachten.

Een buurman hier twee deuren verderop heeft er zo een, en die kan prima inparkeren, maar ik zou er niet aan beginnen. Leuke is wel dat je via de Google Earth zijn wagen zo ziet staan terwijl ik de mijne er niet zomaar tussenuit pik op de satellietfoto.

De F1 racerij gaat maar om een vraag: "als we allemaal zeer dringend naar kantoor moeten, we zijn bijna te laat, we hebben miljarden om te besteden aan een prettige wagen en de weg naar het kantoor heeft geen stoplichten, wie komt dan nipt op tijd aan?"

Op tijd vertrekken zou ik zeggen maar de spanning wordt min of meer in de wedstrijd gebracht doordat iedereen op dezelfde tijd moet losgaan. Ik zou willen voorstellen dat iedere deelnemer mag starten wanneer hij wil, als de tijd waarop de finish sluit maar bekend is, alleen komt er dan vermoedelijk niemand op de 'wedstrijd' af.

Met de espressomachines is het simpeler: gewoon op tijd aan zetten, en als je soms zomaar ineens koffie wil, gewoon niet uit zetten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6473
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Berichtdoor cremalover » za 23 mei 2015, 12:52

Daarom staat hij bij mij in het weekend de hele dag aan.
De tweede opwarming na bijv drie uur uit duurt masr 10 minuten.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15203
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Berichtdoor fransg » za 23 mei 2015, 12:58

Ja, uitstekend is dat!

Zal bij mij ook zoiets zijn, ik kan 'm dan bv even uit zetten als ik een boodschap ga doen.

Kees van der Westen heeft in een van zijn updates op z'n machines met PID de optie hem op 'slaapstand' te laten staan, dan blijft hij redelijk warm maar lager dan de operationele temperatuur en 's ochtends is hij vlot gereed voor de arbeid. Als het voltijds gebruik nog geen Euro kost, is het sluimeren helemaal een fluitje van een cent.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15203
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Berichtdoor fransg » di 02 jun 2015, 20:47

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15203
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P

Berichtdoor fransg » di 09 jun 2015, 15:41

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten

cron