Waar thermocouple kopen?

De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Waar thermocouple kopen?

Berichtdoor De B. Cormorant » ma 29 jul 2019, 22:25

Hoi,

Proficiat, veel plezier met je kleine aalscholver.

Ik heb er ook hoor, 1 onder de analoge en 1 rechts van waar de bonen in de rooster komen. Ik wil er dus echter op een andere plaats, vooral die voor de bt omdat ik kleine brandingen doe en de huidige locatie wat te hoog is. Deze die Johan plaatst zijn echter te dik om door de bestaande schroeven te steken. Wel goed om te horen dat hij deze nu in de prijs gestoken heeft vd machine.

Mocht je nog geen lid zijn van de facebookgroep dan kan.kk dat absoluut aanraden, zoek maar op Cormorant CR600 users

Let na een branding goed op voor vastzittende bonen, enerzijds in het midden vd schroefbladen en bij mij tussen de analoge en digitale TC's. Wel heel snel gefikst, even shaken aan de TC's en opgelost en voor de schroefbladen gebruik ik een houten bbq-spiesje

LinkeBink
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 26 okt 2018, 14:37

Re: Waar thermocouple kopen?

Berichtdoor LinkeBink » di 30 jul 2019, 09:58

Ah, daar was ik niet van op de hoogte! Van de FB groep was ik idd al lid, veel informatie al vandaan gehaald. Bedankt voor de tips, ik zal het in de gaten houden. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe groot je batches dan zijn, maar ik stuur je wel even een privé bericht 8-)
Vibiemme Domobar - Eureka Mignon - Kaldi Home Roaster

De B. Cormorant
Berichten: 540
Lid geworden op: zo 03 feb 2019, 19:08

Re: Waar thermocouple kopen?

Berichtdoor De B. Cormorant » di 30 jul 2019, 17:43

Geen probleem, altijd welkom, btw ik rooster nu 200g tot 275g, de 275 is zowat het minimum voor betrouwbare metingen met de positie waar mijn TC nu zit. Maar iemand op de facebook rooster ik denk 100g met de positie die ik hier gepost heb met goede metingen


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten