Nucleus Link

DennisB
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 jul 2023, 10:29

Nucleus Link

Berichtdoor DennisB » wo 06 dec 2023, 19:33

Hoi,

Op dit moment heb ik een Ikawa Home en zoek eigenlijk naar een brander met iets meer capaciteit.
Nu zag ik een Nucleus Link en een Kaffelogic Nano 7. Beide een iets grotere capaciteit waarbij de Nano 7 nog iets meer aan kan na een toevoeging.
Heeft er iemand ervaring met 1 van deze branders?
Wil graag binnen blijven branden, dus kan helaas niet uit alle branders kiezen. Tips welkom 👍

Daanton
Berichten: 2
Lid geworden op: do 06 sep 2012, 12:37

Re: Nucleus Link

Berichtdoor Daanton » wo 24 jan 2024, 21:44

Hoi DennisB,

Ik heb de nano 7 en heb er nu totaal 10 kg meegebrand in badge van 100 gr. Met 200 gr kan ik in het weekende espresso maken en zo zondag 2x 100 gr branden.
Ik gebruik ook het brand profiel voor de bonen die ik heb, anders begin ik met het brandprofiel overeenkomstig met de hoogte waar de bonen zijn geteeld.
Ik brand in de tuin of de schuur bij regen, ik heb binnen 1 keer gebrand maar dat zou ik zeker onder de afzuiging doen als je een goede afzuigkap heb kan je het proberen. Is toch fijn stof.
Als je specifieke vragen hebt ontvang ik die graag.

DennisB
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 02 jul 2023, 10:29

Re: Nucleus Link

Berichtdoor DennisB » di 19 mar 2024, 18:44

Hoi Daanton, geen melding van je reactie gehad, sorry. Hartstikke bedankt nog voor je moeite!

Ik heb inmiddels de Nucleus aangeschaft en ben erg tevreden. Binnenkort de aanpassing voor de 200 gram proberen.
Niet met zo'n ring, maar aanpassing van het profiel.

Kingfisher1978
Berichten: 2
Lid geworden op: za 10 jul 2021, 10:41

Re: Nucleus Link

Berichtdoor Kingfisher1978 » vr 22 mar 2024, 20:35

Hoi Daanton, geen melding van je reactie gehad, sorry. Hartstikke bedankt nog voor je moeite!

Ik heb inmiddels de Nucleus aangeschaft en ben erg tevreden. Binnenkort de aanpassing voor de 200 gram proberen.
Niet met zo'n ring, maar aanpassing van het profiel.
Hi DennisB,
Ik heb ook de Nucleus Link. Hoe doen de standaard profielen het bij jou? Bij mij vallen de standaard profielen erg light uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Profitec Pro 700 - Delonghi Dedica - Chemex - V60 decanter - Syphon - Giota - Baratza Sette 270 - GUFU Lorenzo - Hottop kn-8828b-2k+


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron