Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tonino

Berichtdoor fransg » do 07 feb 2019, 20:48

Hm, zie boven... achteraf had je misschien beter de luxe van de Express verzending kunnen kiezen.

Ik bestelde jl zondag met DHL Express wat uit Engeland, de volgende dag was het verzonden en de dag erna overhandigd.

Begin van de week iets met de 'gewone' DHL uit Duitsland besteld, werd vanavond overhandigd. Als er dan onderweg ergens een 'hickup' is kan alleen DHL daar wat aan doen en dan dien je je gemopper te richten op je eigen of op de DHL. Indien je het genoegen zou doen als een ander er hoofdpijn van krijgt mis je iets.
Schermafbeelding 2019-02-07 om 20.47.25.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Pti » do 07 feb 2019, 21:13

Ach, je kon in het dagelijks leven jááááren zonder kleurenmeter, dan kunnen enkele weken er nog wel bij toch? :mrgreen:

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Tonino

Berichtdoor bobbee » do 07 feb 2019, 21:16

Ik kan wel begrip hebben voor zo'n situatie als deze. Uiteraard zijn er 2 kanten van zo'n verloop, oordelen doe ik daarom maar niet want ik weet niet hoe de vork in de steel zit.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Henrom
Berichten: 134
Lid geworden op: do 01 nov 2018, 21:30
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor Henrom » do 07 feb 2019, 21:33

Hm, zie boven... achteraf had je misschien beter de luxe van de Express verzending kunnen kiezen.

Ik bestelde jl zondag met DHL Express wat uit Engeland, de volgende dag was het verzonden en de dag erna overhandigd.

Begin van de week iets met de 'gewone' DHL uit Duitsland besteld, werd vanavond overhandigd. Als er dan onderweg ergens een 'hickup' is kan alleen DHL daar wat aan doen en dan dien je je gemopper te richten op je eigen of op de DHL. Indien je het genoegen zou doen als een ander er hoofdpijn van krijgt mis je iets.
Schermafbeelding 2019-02-07 om 20.47.25.png
Tuurlijk ben ik het meest pissig op DHL.
En ja.... beter was express geweest. Maar ik had niet verwacht dat na 1 mnd er amper beweging is geweest.
Maar.... Tonino heeft gereageerdAfbeelding. Ze bieden aan een nieuwe set te sturen, maar wel even 50% aanbetalen. Mocht dan de verloren geraakte zending toch arriveren en ik deze dan retourneren wordt het bedrag minus transportkosten teruggestort.
Men begrijpt hoe ze klanten tevreden kunnen stellen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tonino

Berichtdoor fransg » vr 08 feb 2019, 00:30

Fijn voor je, maar aan de andere kant, door zo goed en aardig te worden behandeld worden wij als consumenten ook steeds zwakker.

Ik weet nog, vroeger bij de keiharde selectie voor de luchtmobiele brigade, dan werd er gezegd jullie mogen een kledingstuk bestellen en het komt morgen. Dan kwam het pas een week later natuurlijk, dat was de hele test. Jongens die begonnen te huilen konden meteen inrukken en huiswaarts keren maar de werkelijk spij-ker-har-de kerels vertrokken geen spier, die wachtten gewoon, en die mochten door.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » vr 08 feb 2019, 02:48

Ik heb 25 januari een Compak E8 naar Israel gestuurd, Post.nl heeft die zending op 28 jan verzonden, zou dan voor of op donderdag 31 jan. in Haifa bezorgd worden pakket staat tot aan vandaag nog steeds "in transit" Nu staat m'n poen dus vast bij PayShit, ook de €110 vrachtkosten die ik dus voorgeschoten heb.

Post.nl geeft aan dat ze daar geen invloed op hebben! Heel fijn dus?!

AfbeeldingAfbeelding
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 4a568c.jpg[/IMG]
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Tonino

Berichtdoor bobbee » vr 08 feb 2019, 07:10

Goed verpakt!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: Tonino

Berichtdoor @3aan » vr 08 feb 2019, 08:27

Goed verpakt!
Uiteraard, een beetje aandacht voorkomt een hoop problemen.

Hier ook het commentaar van de Koper . . .


[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 74fa69.jpg[/IMG]

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... dcdcca.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... c1206d.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 1c3399.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201902 ... 607e00.jpg[/IMG]

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s

Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie

Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Tonino

Berichtdoor fransg » vr 08 feb 2019, 09:23

Ik heb 25 januari een Compak E8 naar Israel gestuurd, Post.nl heeft die zending op 28 jan verzonden, zou dan voor of op donderdag 31 jan. in Haifa bezorgd worden pakket staat tot aan vandaag nog steeds "in transit" Nu staat m'n poen dus vast bij PayShit, ook de €110 vrachtkosten die ik dus voorgeschoten heb.
Post.nl geeft aan dat ze daar geen invloed op hebben! Heel fijn dus?!
Je zou de klant dus feitelijk NOG een E8 moeten sturen, als ik het gemopper goed heb begrepen. Want de klant zou eventueel kunnen klagen en jou online voor rotte vis uitmaken, dus dan moet je die klant EXTRA in de watten leggen natuurlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Tonino

Berichtdoor bobbee » vr 08 feb 2019, 10:23

Ik zou DHL, Postnl, UPS sommeren van beide kanten en online openlijk afbranden. Ritueel het liefst, ik hoor vaker van problemen met verzend organisaties. Ze versturen miljoenen pakketten en er komen er honderden niet goed aan. Als mij dat gebeurt zou ik denken, ja hoor dat heb ik wéér!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Branders”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron