Bicicleta / racefiets
1N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.

Poeh hee, een heuse DeRosa met Bora velgen Campa superrecord, mooi werkWaalBarista schreef:N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.
Kostbare E-bike! In Rotterdam aan de Kaap zit in de Fenixloods die o.a. dit merk verkoopt. Niche markt! Hoe mooi die fietsen mogen zijn, vandaag voor het eerst een plaatje van een gerestaureerde Faema nettuno gezien. Krijg het niet meer uit mijn hoofd. Heb gelijk boek besteldfransg schreef:Super fraai ding!
Als ik ineens "Geld" had met hoofdletter G dan zou ik voor de aardigheid een Stromer ST5 nemen, gewoon om af en toe een beetje mee te toeren. Is misschien volgens sommigen niet strikt genomen een racefietsje, maar wel nog steeds een fiets.
ja, is al peperduur in de kale simpele basis-versie en met de broodnodige extra's als een beetje vedering in de voorste bevorking en onder de zitvlakophanging ben je al snel even duur uit als met een nette luxe gezinswagen.
Bij pti / https://www.vintage-espresso-machines.nl/ even melden dat je er graag zo een wil, of bij Henk Langkemper vragen of hij er enkele over heeft.gilleko B. schreef: za 09 nov 2019, 19:16 een plaatje van een gerestaureerde Faema nettuno gezien. Krijg het niet meer uit mijn hoofd.
Ik denk het niet
Prachtige Italiaanse spulletjesWaalBarista schreef:N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.