Koffie dagje

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Koffie dagje

Berichtdoor fransg » do 12 dec 2019, 10:25

Cafeïneloze koffie met toevoeging van Broom verkleint de kans op schermutseling.
Schermutseling = mooi woord, extra punten
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Koffie dagje

Berichtdoor gilleko B. » do 12 dec 2019, 10:30

Mooi om te lezen dat de implementatie van mijn gedachtegoed volledig tot wasdom is gekomen

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Nomad » do 12 dec 2019, 13:36

Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

En barbecue is mijn tweede hobby, naast koffie, dus die combinatie juich ik al helemaal toe. En de komende tijd is het toch koud voor alles, dus om het in het voorjaar te doen lijkt mij perfect. Beetje rond april/mei ofzo :)
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Capulus » vr 13 dec 2019, 18:52

Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

En barbecue is mijn tweede hobby, naast koffie, dus die combinatie juich ik al helemaal toe. En de komende tijd is het toch koud voor alles, dus om het in het voorjaar te doen lijkt mij perfect. Beetje rond april/mei ofzo :)
Eens. Ik wil dan ook best een keer naar Groningen afreizen hoor. Geen probleem.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Keyser » za 14 dec 2019, 00:55

Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

En barbecue is mijn tweede hobby, naast koffie, dus die combinatie juich ik al helemaal toe. En de komende tijd is het toch koud voor alles, dus om het in het voorjaar te doen lijkt mij perfect. Beetje rond april/mei ofzo :)
Eens. Ik wil dan ook best een keer naar Groningen afreizen hoor. Geen probleem.
Goed plan! Voorjaar is dan een betere optie inderdaad.


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten