Koffie dagje

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
HanR
Berichten: 1957
Lid geworden op: do 17 apr 2014, 20:39
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Koffie dagje

Berichtdoor HanR » wo 11 dec 2019, 17:39

Ook niet centraal, maar wel welkom in mijn nieuwe werkplaats in Rotterdam!

Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk


Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Koffie dagje

Berichtdoor gilleko B. » wo 11 dec 2019, 18:15

Sorry heren ik heb maar een simpele doorzonwoning, te klein

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Nomad
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:02

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Nomad » wo 11 dec 2019, 20:44

O.a. https://www.bootkoffie.nl/ zit wel echt centraal, naast Amersfoort. Maar geen idee in hoeverre zij zoiets leuk vinden om te faciliteren. Ik ken er verder niemand die er werkt. En zo bekend is dit forum nu ook weer niet dat we daarmee kunnen schermen :D.

Een plek van iemand hier is uiteraard het mooist, maar eerlijk gezegd vind ik Emmen, Groningen en Rotterdam geen van 3 centraal tot nu toe. Zijn er nog anderen die het leuk vinden die iets centraler wonen?
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Keyser » wo 11 dec 2019, 21:02

Bij Boot heb ik een workshop gedaan en laatst ook wat koffie besteld. Ze hebben een locatie vlakbij het station Amersfoort. Dat is een horeca locatie en tevens hun branderij. Daar geven ze hun workshops. Maar dat is dan achterin de zaak. Hun hoofdvestiging zit in Baarn.
Ik wil ze best wel bellen/mailen wanneer er meer zicht is op wie dat zouden willen en hoe etc. Maar dan wordt het al wel gelijk groter/duurder om te regelen denk ik.

Ik weet niet waar het hoofdkwartier zit? Wat heaters in de loods als dat mogelijk is? Leuke boon met elkaar inkopen en live branden met uitleg? Dat mee naar huis nemen na een leuke dag en eeuwige trouw zweren aan Pti

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Koffie dagje

Berichtdoor gilleko B. » wo 11 dec 2019, 21:18

Bij Boot heb ik een workshop gedaan en laatst ook wat koffie besteld. Ze hebben een locatie vlakbij het station Amersfoort. Dat is een horeca locatie en tevens hun branderij. Daar geven ze hun workshops. Maar dat is dan achterin de zaak. Hun hoofdvestiging zit in Baarn.
Ik wil ze best wel bellen/mailen wanneer er meer zicht is op wie dat zouden willen en hoe etc. Maar dan wordt het al wel gelijk groter/duurder om te regelen denk ik.

Ik weet niet waar het hoofdkwartier zit? Wat heaters in de loods als dat mogelijk is? Leuke boon met elkaar inkopen en live branden met uitleg? Dat mee naar huis nemen na een leuke dag en eeuwige trouw zweren aan PtiAfbeelding
Is dat de Golden Coffeebox, Barend Boot te Baarn. Ging ik vanuit Rotterdam vroeger koffie halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Keyser » wo 11 dec 2019, 21:38

Dat is dan voor mijn tijd, maar Barent is volgens mij de eigenaar ja. Ze bestaan sinds 1973 zie ik op de website. Als brander ook mooie prijzen gewonnen.

rickroast
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 dec 2018, 14:42

Re: Koffie dagje

Berichtdoor rickroast » wo 11 dec 2019, 23:59

Een bijeenkomst lijkt mij ook leuk!

Emmen zou mooi zijn Afbeelding
Mooi centraal.
Emmen klinkt als een uitstekend plan! :lol:

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Koffie dagje

Berichtdoor Pti » do 12 dec 2019, 09:22


Ik weet niet waar het hoofdkwartier zit? Wat heaters in de loods als dat mogelijk is? Leuke boon met elkaar inkopen en live branden met uitleg? Dat mee naar huis nemen na een leuke dag en eeuwige trouw zweren aan PtiAfbeelding
Het Hoofdkwartier zit in een oud kassencomplex (glasbouw) aan de westkant van Amstelveen. Het is er vier maanden te koud, vier maanden te warm en daar tussenin vier maanden nét lekker. Dus als we gewoon wachten tot ergens in het voorjaar is het daar allemaal mogelijk. Beetje branden of cuppen of gewoon lekker ouwehoeren en BBQen ofzo.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Koffie dagje

Berichtdoor fransg » do 12 dec 2019, 09:37

Goed idee, als het in het 'vriendelijke seizoen' plaatsvindt, kom ik vermoedelijk ook wel even langs. Normaal gesproken vermijd ik bijeenkomsten waaraan meerdere personen deelnemen zoals stadionconcerten, vredesdemonstraties, massaplunderingen en dergelijke.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5584
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Koffie dagje

Berichtdoor gilleko B. » do 12 dec 2019, 09:58

Goed idee, als het in het 'vriendelijke seizoen' plaatsvindt, kom ik vermoedelijk ook wel even langs. Normaal gesproken vermijd ik bijeenkomsten waaraan meerdere personen deelnemen zoals stadionconcerten, vredesdemonstraties, massaplunderingen en dergelijke.
Cafeïneloze koffie met toevoeging van Broom verkleint de kans op schermutseling.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk



Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron