Nescafé gemaakt

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Newbeanie
Berichten: 52
Lid geworden op: za 17 aug 2019, 19:19

Nescafé gemaakt

Berichtdoor Newbeanie » do 17 sep 2020, 12:34

Ik kon mijn echt lekkere koffie uit Peru niet opdrinken, spoed, ziekenhuis et cetera.
Ik kwam begin van de avond terug, bekaf, zag dat de koffie er nog stond. Misschien nog goed voor ice coffee, dacht ik. Maar... tot mijn schrik had ik het gas onder het plaatje (doe ik altijd eventjes aan) aan gelaten. Dus eigenlijk grofweg, nou ja: de hele dag.
Ik dacht 'kom...' want sja, nog geen koffie gehad en te moe en triest om nieuwe te maken.
Nou.
Laat ik het zo zeggen: zelfs de beste koffie kan spontaan veranderen in nescafé. Dit was GEEN bakkie troost!

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Nescafé gemaakt

Berichtdoor Pti » do 17 sep 2020, 13:39

Oei daar ben ik ook wel eens mee geconfronteerd, ik kan me die vieze ouwebakken koffielucht nog wel herinneren.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Nescafé gemaakt

Berichtdoor fransg » do 17 sep 2020, 17:42

Hopelijk nog wel andere troost gevonden, of betere perspectieven!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1487
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Nescafé gemaakt

Berichtdoor Dirk Jan » do 17 sep 2020, 18:49

Oei, het wordt tijd voor een hoofdgaskraanafsluiter bij de achterdeur. ;)
Gelukkig niets verder verbrand.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Newbeanie
Berichten: 52
Lid geworden op: za 17 aug 2019, 19:19

Re: Nescafé gemaakt

Berichtdoor Newbeanie » vr 18 sep 2020, 11:07

Bedankt <3
Het was een bewogen dag, en dan ook nog die koffie!
Maar het is echt heel vies, zeg, en die lucht! Dat had ik niet verwacht. Net dezelfde gezet, hij was altijd lekker (tig keer in mijn hoofd tegen mezelf zeggen).
Hopelijk gebeurt het niet nog een keer, dit is echt niet in orde. Het lag aan de stress, zal ik maar denken :?


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten

cron