Wie dit bedacht heeft…

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
mr Blanc
Berichten: 554
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 14:22

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor mr Blanc » do 03 nov 2022, 09:29

Een metertje hoe vol de watertank van m'n machine zit. Elke dag dat klepje opendoen om te kijken wat er in zin. Één dag niet doen en dat die dan tijdens het zetten afslaat... :roll:
Amen...al heeft Lelit een trucje dat er voor zorgt dat je je shot iig nog kan afmaken. Maar alsnog vaak gehad dat hij uit slaat doordat de tank te leeg is en je met een koude machine zit als je nog een bakkie wil zetten :evil:
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Gebruikersavatar
ErikvW
Berichten: 665
Lid geworden op: di 21 dec 2021, 22:21
Locatie: Helmond

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor ErikvW » vr 04 nov 2022, 13:03

Waarom is iedereen dan zo lyrisch over de dosing cup van de Niche? Dat is toch hetzelfde principe?

Anyways, ik zal het waarschijnlijk volgende week weten...
Mijn dosing cup is binnen. Er zit een leuke accessoire bij.

Vooraankondiging: iemand interesse in een LSM97?
Bezzera Strega - Niche Zero - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor omeCo » vr 04 nov 2022, 14:14

Waarom is iedereen dan zo lyrisch over de dosing cup van de Niche? Dat is toch hetzelfde principe?

Anyways, ik zal het waarschijnlijk volgende week weten...
Mijn dosing cup is binnen. Er zit een leuke accessoire bij.

Vooraankondiging: iemand interesse in een LSM97?
Geen interesse in je molen maar ben wel benieuwd hoe je strega bevalt! Ander topic, I know.

RigolleM
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 10 jan 2021, 17:05

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor RigolleM » vr 04 nov 2022, 16:03

Aan de binnenkant van een originele Niche dosing cup zit geen randje, blijft dus niks achterwege..
Lelit Bianca V2 - Niche Zero - Moccamaster KBGT - Acaia Lunar - Fellow Stagg EKG - Timemore Sculptor 064

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor Keyser » vr 04 nov 2022, 23:12

Ik heb zowel de Niche dosing cup als die van de Eureka SD. Die van de Eureka sluit dan wel niet helemaal aan, maar doet het met zo goed. Wellicht beter. De Niche geeft veel meer statisch maalsel, waardoor dit achterblijft in de cup. Bij de Eureka heb ik dit niet. Het achterblijven van maalsel vind ik meer storend dan een randje lucht aan de zijkant.

Verstuurd vanaf mijn moto g pro met Tapatalk


Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2210
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor omeCo » za 05 nov 2022, 00:23

Ik heb zowel de Niche dosing cup als die van de Eureka SD. Die van de Eureka sluit dan wel niet helemaal aan, maar doet het met zo goed. Wellicht beter. De Niche geeft veel meer statisch maalsel, waardoor dit achterblijft in de cup. Bij de Eureka heb ik dit niet. Het achterblijven van maalsel vind ik meer storend dan een randje lucht aan de zijkant.

Verstuurd vanaf mijn moto g pro met Tapatalk
Tenzij er in dat randje koffie blijft hangen!

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Wie dit bedacht heeft…

Berichtdoor Keyser » za 05 nov 2022, 07:40

Ik heb zowel de Niche dosing cup als die van de Eureka SD. Die van de Eureka sluit dan wel niet helemaal aan, maar doet het met zo goed. Wellicht beter. De Niche geeft veel meer statisch maalsel, waardoor dit achterblijft in de cup. Bij de Eureka heb ik dit niet. Het achterblijven van maalsel vind ik meer storend dan een randje lucht aan de zijkant.

Verstuurd vanaf mijn moto g pro met Tapatalk
Tenzij er in dat randje koffie blijft hangen!
Ik ga eens kijken. Volgens mij bleef het eerder aan de bodem zitten. Maar kom erop terug.

Verstuurd vanaf mijn moto g pro met Tapatalk



Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten