Op bezoek bij …

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 535
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Op bezoek bij …

Berichtdoor Frup » zo 20 nov 2022, 17:24

Gisteren op bezoek geweest bij Little Roastery in Amersfoort. Waar forumlid omeCo vrijwilligerswerk doet.
Dit naar aanleiding van een bericht van omeCo over de bonen uit Indonesië in ‘Wat drink je nu’.
Het was een gezellige ontmoeting met omeCo en de branderij. Vriendelijke ontvangst ook door koffiebrander Gijs (en zijn familie). Helaas vergeten om foto’s te maken … :roll: :roll:
De Indonesië bonen heb ik uiteraard geproefd. Erg lekker in een cappucino.
Ik heb ook The Force tamper mogen proberen, die omeCo had meegenomen. Mooie tool! Daar wordt je hebberig van. Zou mooi staan bij een Profitec 800 :lol:
Ik kon gelukkig het laatste half pondje Indonesië bonen meenemen. Het is nu wachten op de volgende batch. Ik ga hier vast en zeker van bestellen.
Alles bij elkaar was het de moeite van de reis (uit het mooie Friesland) waard.
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Op bezoek bij …

Berichtdoor bobbee » zo 20 nov 2022, 18:50

Wat leuk dat verbinden zo! Mooi werk!

Ik vind het iets te ver om even heen te rijden vanuit het mooie Drenthe door de huidige brandstof prijzen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
cbeenhackker
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 26 jul 2017, 07:02
Locatie: Loon op Zand (Noord Brabant)

Re: Op bezoek bij …

Berichtdoor cbeenhackker » do 24 nov 2022, 09:14

Wat leuk! Mijn zus woont in Amersfoort en ik heb ook altijd in de buurt gewoond voordat ik naar Brabant vertrok. Waar de liefde al niet goed voor is ;)
Als ik weer eens in Amersfoort ben en tijd heb dan lijkt het me zeker leuk om eens een bezoekje te doen aan deze Little Roastery. Ben zelf half Indisch en altijd leuk om eens deze bonen te proberen als die er dan mochten zijn.
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar

Gebruikersavatar
omeCo
Berichten: 2194
Lid geworden op: di 22 sep 2020, 17:22

Re: Op bezoek bij …

Berichtdoor omeCo » do 24 nov 2022, 09:35

Wat leuk! Mijn zus woont in Amersfoort en ik heb ook altijd in de buurt gewoond voordat ik naar Brabant vertrok. Waar de liefde al niet goed voor is ;)
Als ik weer eens in Amersfoort ben en tijd heb dan lijkt het me zeker leuk om eens een bezoekje te doen aan deze Little Roastery. Ben zelf half Indisch en altijd leuk om eens deze bonen te proberen als die er dan mochten zijn.
Ik ben als vrijwilliger actief bij Little Roastery. De branderij is iedere zaterdag van 10.00 tot 17.00 open voor iedereen die koffie wil komen drinken, bonen wil kopen of gewoon eens een kijkje komt nemen.

Dus je bent van harte welkom!


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron