De beste video op youtube

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6374
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

De beste video op youtube

Berichtdoor cremalover » ma 23 jan 2023, 17:04


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor fransg » ma 23 jan 2023, 17:13

Heerlijk!

Zo heb ik ergens rond 1970 met klasgenootjes bij de keiglad bevroren hoek hoek van een steile weg bij school gestaan. Iedereen die die weg af kwam moest daar links of rechts afslaan maar fietsers gingen tegen de vlakte en zwaarder verkeer ging rechtdoor het park in. Kostelijk. Op die leeftijd hadden sommige jongeren zoals ik nog weinig besef van andermans leed.

Een jongen uit de klas, die weliswaar klein van stuk was maar al zeer zware shaggies rookte en deze zelf kon rollen, stampte op het ijs van een kleine vijver achter school en zakte erdoor. Hij moest van de schrik en de kou en ellende wel even huilen maar we bewonderden hem toch.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor gilleko B. » ma 23 jan 2023, 17:53

Ja die is destijds viraal gegaan, megaleuk. Dit is en zal een leuk draadje worden





Nelus
Berichten: 673
Lid geworden op: za 09 dec 2017, 22:10
Locatie: NH

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor Nelus » di 24 jan 2023, 07:08

Maar er is meer…

18 jaar cel
Het jolige jochie van de fameuze qoute ‘bel de wouten!’ is de Turkse Serdar A. Hij werd in 2016 veroordeeld tot 18 jaar cel voor de huurmoord op drugscrimineel Ernesto Pistone in 2014. Vanuit de gevangenis in Sittard laat hij weten trots te zijn op het filmpje (‘Ik krijg er iedere winter reacties op’).

Pistone werd op 27 februari 2014 in Eindhoven doodgeschoten. Zijn vrouw Toos van V. werd tot 18 jaar cel veroordeeld, omdat zij opdracht zou hebben gegeven voor de huurmoord. Haar minnaar Jeffrey E. kreeg 16 jaar, schutter Serdar A. 18 jaar. Fatih M. werd vrijgesproken wegens onvoldoende bewijs.

Doodgeschoten door oom
De man wiens auto is gecrasht in de ijzel en op 2.20 in beeld komt (‘Dit is niet meer normaal hè, godverdomme man!’) is Rober Schuman. Hij heeft het viral gaan van het filmpje niet mee kunnen maken; in 2007 werd hij bij een uit de hand gelopen ruzie met een oom in Eindhoven doodgeschoten. Die oom werd veroordeeld tot 10 jaar wegens moord.

Ook Rober’s oom Driek Schuman (42) kwam door vuurwapengeweld om het leven. Hij werd in 2000 door een arrestatieteam doodgeschoten bij een inval in Eindhoven. S. werd verdacht van mishandeling en bedreiging.
Faema Lambro - Mazzer Major E

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor gilleko B. » di 24 jan 2023, 08:12

Heerlijk!

Zo heb ik ergens rond 1970 met klasgenootjes bij de keiglad bevroren hoek hoek van een steile weg bij school gestaan. Iedereen die die weg af kwam moest daar links of rechts afslaan maar fietsers gingen tegen de vlakte en zwaarder verkeer ging rechtdoor het park in. Kostelijk. Op die leeftijd hadden sommige jongeren zoals ik nog weinig besef van andermans leed.

Een jongen uit de klas, die weliswaar klein van stuk was maar al zeer zware shaggies rookte en deze zelf kon rollen, stampte op het ijs van een kleine vijver achter school en zakte erdoor. Hij moest van de schrik en de kou en ellende wel even huilen maar we bewonderden hem toch.
Dit lijkt er een beetje op.

https://youtu.be/lhAdxXy6UTs


Afbeelding


Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor fransg » di 24 jan 2023, 09:17

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor fransg » di 24 jan 2023, 09:36

Maar er is meer…

18 jaar cel
Het jolige jochie van de fameuze qoute ‘bel de wouten!’ is de Turkse Serdar A. Hij werd in 2016 veroordeeld tot 18 jaar cel voor de huurmoord op drugscrimineel Ernesto Pistone in 2014. Vanuit de gevangenis in Sittard laat hij weten trots te zijn op het filmpje (‘Ik krijg er iedere winter reacties op’).

Pistone werd op 27 februari 2014 in Eindhoven doodgeschoten. Zijn vrouw Toos van V. werd tot 18 jaar cel veroordeeld, omdat zij opdracht zou hebben gegeven voor de huurmoord. Haar minnaar Jeffrey E. kreeg 16 jaar, schutter Serdar A. 18 jaar. Fatih M. werd vrijgesproken wegens onvoldoende bewijs.

Doodgeschoten door oom
De man wiens auto is gecrasht in de ijzel en op 2.20 in beeld komt (‘Dit is niet meer normaal hè, godverdomme man!’) is Rober Schuman. Hij heeft het viral gaan van het filmpje niet mee kunnen maken; in 2007 werd hij bij een uit de hand gelopen ruzie met een oom in Eindhoven doodgeschoten. Die oom werd veroordeeld tot 10 jaar wegens moord.

Ook Rober’s oom Driek Schuman (42) kwam door vuurwapengeweld om het leven. Hij werd in 2000 door een arrestatieteam doodgeschoten bij een inval in Eindhoven. S. werd verdacht van mishandeling en bedreiging.
Wat leuk!

De valpartijen en botsingen voorspelden als het ware het grotere naderend onheil en de verstrooide politieman slaagde er niet in het patroon te herkennen. Hij kon niet op een woord komen en dat woord moet "moord" zijn geweest.

Ik dacht eerst dat het minder erg was als een huurmoord op je werd gepleegd aangezien huur toch minder permanent is dan koop maar het blijkt toch allebei fataal te kunnen uitpakken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 535
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor Frup » di 24 jan 2023, 10:56

Heerlijk. Ik ben een groot fan van Tati. Deze zomer in Sainte-Sévère-sur-Indre geweest, waar Jour de fête werd opgenomen.

Deze vind ik onvergetelijk: https://youtu.be/cccB0FMbShM
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
Verenjano
Berichten: 254
Lid geworden op: vr 23 okt 2020, 20:02
Locatie: Zeist

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor Verenjano » di 24 jan 2023, 11:51

Klassieker, dit :mrgreen:

KEIHARD!
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: De beste video op youtube

Berichtdoor fransg » di 24 jan 2023, 16:07

Wij simpele zielen kunnen niet tegen die pepertjes ;-)

Mijn vriendin wel. Zij smult van een salade waardoor ik meteen naar de spoedeisende hulp zou moeten.

Laatst had ze iets verkeerds gegeten, erg misselijk en even later maakte ze als 'medicijn' een soepje met daarin drie pepertjes meegekookt. Ze kauwde de pepertjes glunderend op, dronk de bouillon en was weer helemaal opgeknapt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron