Man en mes

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Man en mes

Berichtdoor Dirk Jan » zo 13 jun 2021, 09:34

Ai Frans, pijnlijk. Mag je nog blij zijn dat je niet op ijs aan het schaatsen was. Dan was de kans dat het 'mes' iets met je vingers had gedaan! Beterschap.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » zo 13 jun 2021, 09:40

Ai Frans, pijnlijk. Mag je nog blij zijn dat je niet op ijs aan het schaatsen was. Dan was de kans dat het 'mes' iets met je vingers had gedaan! Beterschap.
Dankje. Ja klopt! Hoewel, op het ijs kun je redelijk door glijden terwijl ik op het asfalt vrij snel stil kwam te liggen. Asfalt schaaft meer aan de schouder en in het gelaat, al had ook dat erger kunnen zijn. Toen mijn hoofd op de grond tikte dacht ik nog "niet best" maar een hersenschudding is het niet, geloof ik. Wel ga ik een helm aanschaffen en ook elleboogbeschermers, en meer uitgebreide handschoenen.

De pijn intussen valt enorm mee. Eerst elke 6 uur een 1000mg Paracetamol, nu 'vergeet' ik 'm af en toe in te nemen, een goed teken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Man en mes

Berichtdoor Dirk Jan » zo 13 jun 2021, 09:49

Maar is het hoofd dan ook 'behoorlijk' beschadigd? Ik bedoel de buitenkant, van de binnenkant hebben we al een aardige impressie ;)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » zo 13 jun 2021, 10:06

Maar is het hoofd dan ook 'behoorlijk' beschadigd?
Ook dat val mee. De schouder was meer 'rauw' (tetanusprik gehaald) en in het gezicht zag het er eerst wel lelijk uit, onder linker oog schaafplek en dik maar het bloed stroomde niet, bleef bij druppels en is nu een plek alsof iemand me een dreun heeft verkocht. "You should see the other guy" zeg ik dan. Mijn dure bril lag verbogen iets verderop maar op één glas zit slechts een miniem krasje dus ook dat is een gelukje. Wel een goeie aanleiding om de ogen weer eens op te laten meten voor eventueel nieuwe bril. En dan bij skaten niet de nieuwste bril te dragen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Man en mes

Berichtdoor bobbee » zo 13 jun 2021, 10:08

Al met al heb je toch ontzettend veel geluk gehad! Je smartwatch is niet gekrakt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » zo 13 jun 2021, 10:10

Al met al heb je toch ontzettend veel geluk gehad! Je smartwatch is niet gekrakt.
Ja! Men moet er niet aan denken dat het horloge iets zou zijn overkomen, of de telefoon, of dat een van de nieuwe skates kapot zou zijn!
IMG_2914.jpg
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Man en mes

Berichtdoor bobbee » zo 13 jun 2021, 10:18

Ja. Of de telefoon!!! Auw.

Zo'n wond of botbreuk heelt vanzelf wel weer. Al dat andere kost onnodig geld en is niet doodlopend, die skates vind dan ik weer wel heftig. Ik stuur je een kaartje, voor de materiële schade.

Als je dichtbij had gewoond had ik zo komende tijd een extra bord avondeten erbij gemaakt en naar je toe gebracht!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » zo 13 jun 2021, 10:47

Als je dichtbij had gewoond had ik zo komende tijd een extra bord avondeten erbij gemaakt en naar je toe gebracht!
Lekker!

Een echte Bobbee pizzapunt of 5 recht uit de Rock zou d'r wel ingaan. Dat is hier niet te krijgen.

In Amsterdam is er verder een overdaad aan maaltijden af te halen of te laten bezorgen, dus wat dat betreft zit ik goed, ik kook al vrijwel nooit, hoogstens tweemaal per jaar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14930
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Man en mes

Berichtdoor fransg » zo 13 jun 2021, 10:55

na het trekken en draaien donderdag staat de pink weer redelijk recht, de ringvinger zie je er nog een beetje 'naast' staan waar de breuk zit maar ze gaan er voorlopig van uit dat dat niet zo erg is, ook omdat ik geen violist ben in het concertgebouworkest.
x-ray-after-setting-in-cast-zoomed.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Man en mes

Berichtdoor bobbee » zo 13 jun 2021, 10:56

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron