Man en mes

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
gilleko B.

Re: Man en mes

Berichtdoor gilleko B. » wo 15 jan 2020, 19:06

Het laatste was dit en ondanks haar bedenkingen naar maskers vindt zij het mooi.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 15 jan 2020, 19:11

N.B. Om het toch een verband koffie te houden, ze krijgt elke ochtend en wel een goede koffie met melk met figuurtjes. Afbeelding

cremalover

Berichtdoor cremalover » wo 15 jan 2020, 19:14

Wanneer ik iets koop dat serieus geld kost, vertel ik mezelf ook dat bepaalde andere dingen van die soort belachelijk veel duurder zijn en dat ik 't ding voor het leven heb. Dat is ook zo, alleen komt het dan soms voor dat een goede bekende van me zoiets goed kan gebruiken en dat ik het dan zonder nadenken weggeef, waarna ik ook heel goed zonder blijk te kunnen vanwege mijn sobere levensstijl en ik bovendien na enige tijd de nieuwere versie van dat ding aanschaf wat dan ook weer heel verstandig is natuurlijk.
Iets aan een ander geven is een kadootje aan je zelf.

fransg
Contacteer:

Berichtdoor fransg » wo 15 jan 2020, 19:15

Het laatste was dit en ondanks haar bedenkingen naar maskers vindt zij het mooi.
Fraai!

Klaas de Jonge (https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_de_Jonge) heeft héél veel van die dingen uit Afrika mee naar NL genomen en soms verkoopt hij er wat van.
LONDINIUM L1 & R24 - etzMAX - Baratza - COMPAK R120 - Pavoni - FZ94 - Tonino - Wile - VSTrefractoIV - Mockmill Pro 200 - FAMAG Grilletta IM5-S

cremalover

Berichtdoor cremalover » wo 15 jan 2020, 19:16

Een geruime periode voordat er tot aankoop wordt overgegaan vindt er intern intensief gesprek plaats waarin ik mijzelf voortdurend aan het overtuigen ben dat het eigenlijk de juiste keuze betreft, bijv. dat het uiteindelijk ook besparend werkt en zo. Op moment dat ik het extern uit, pakt mijn vrouw met een glimlach de autosleutels, voordat ik zelfs uitgesproken ben en het onvermijdelijke is daar. Het is aangeschaft. Opmerkelijk allemaal.

Moet je dan een maand met de fiets? :shock:

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 15 jan 2020, 19:25

Een geruime periode voordat er tot aankoop wordt overgegaan vindt er intern intensief gesprek plaats waarin ik mijzelf voortdurend aan het overtuigen ben dat het eigenlijk de juiste keuze betreft, bijv. dat het uiteindelijk ook besparend werkt en zo. Op moment dat ik het extern uit, pakt mijn vrouw met een glimlach de autosleutels, voordat ik zelfs uitgesproken ben en het onvermijdelijke is daar. Het is aangeschaft. Opmerkelijk allemaal.

Moet je dan een maand met de fiets? :shock:
Dat doe ik al maar daar gaat ze prudent mee om. Ook daar lagen aanvankelijk latente behoeftes op de loer. Om het weer naar messen terug te brengen, zij snijdt nu het brood met een Kai Shun mes.

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 15 jan 2020, 19:37

Het laatste was dit en ondanks haar bedenkingen naar maskers vindt zij het mooi.
Fraai!

Klaas de Jonge (https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_de_Jonge) heeft héél veel van die dingen uit Afrika mee naar NL genomen en soms verkoopt hij er wat van.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

bobbee

Berichtdoor bobbee » wo 15 jan 2020, 19:42

Een Kai Shun....pra-chtig! Maar man o man, wat een dure smaak.
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

gilleko B.

Berichtdoor gilleko B. » wo 15 jan 2020, 19:43

Niet duurder dan Herder

bobbee

Berichtdoor bobbee » wo 15 jan 2020, 19:47

Bedankt. Ik ben om.
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

Terug naar “De Huiskamer”