Re: Mazzer Philos

23
Vorige week is mijn mazzer philos ook bezorgd. Ik had hem in het zwart besteld met de i189D schijven voor donkere koffie. Na een week in gebruik vond ik het niet echt de traditionele koffie die ik er van had verwacht. Ik dacht laat ik 'm even open maken en dat lijkt toch verdacht veel op de i200D schijven!
Ik heb mazzer inmiddels gemaild en ze gaan de i189D schijven opsturen.
Verder werkt hij trouwens top!
https://imgur.com/a/GOppfae

Ik kreeg de foto's niet geupload dus dan maar een linkje

Re: Mazzer Philos

25
Dennisj schreef: za 25 mei 2024, 14:27 Vorige week is mijn mazzer philos ook bezorgd. Ik had hem in het zwart besteld met de i189D schijven voor donkere koffie. Na een week in gebruik vond ik het niet echt de traditionele koffie die ik er van had verwacht. Ik dacht laat ik 'm even open maken en dat lijkt toch verdacht veel op de i200D schijven!
Ik heb mazzer inmiddels gemaild en ze gaan de i189D schijven opsturen.
Verder werkt hij trouwens top!
https://imgur.com/a/GOppfae

Ik kreeg de foto's niet geupload dus dan maar een linkje
Zijn inderdaad de i200D burrs, en is zeker een groot verschil met de i189D in smaak :D
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Re: Mazzer Philos

26
fuel schreef: za 25 mei 2024, 09:53 Gisteren een forum lid over de vloer en die zei je post nooit meer. Daarom maar een post :)

Voor in deze prijsklasse een top ding. De i200D burrs zijn verassend goed 👍🏼, de i189D geven ook een prima espresso voor medium/dark.

Afbeelding
Ik heb de philos met i200d schijven staan Ik overweeg de i189d te kopen voor mijn andere molen. Begrijp jij waarom Mazzer zegt dat deze alleen geschikt is voor de philos en weet jij het verschil met de gewone 189d(Mazzer mini) en 233m(super jolly)?
Groetjes
Kopi deva met ssp cast , mignon xl met Ssp hu, df64 gen2 met ssp mp, lelit Bianca , Clever dripper, 1zpresso jx, Mazzer philos I189d

Re: Mazzer Philos

27
Koffietijs schreef: ma 03 jun 2024, 11:51
fuel schreef: za 25 mei 2024, 09:53 Gisteren een forum lid over de vloer en die zei je post nooit meer. Daarom maar een post :)

Voor in deze prijsklasse een top ding. De i200D burrs zijn verassend goed 👍🏼, de i189D geven ook een prima espresso voor medium/dark.

Afbeelding
Ik heb de philos met i200d schijven staan Ik overweeg de i189d te kopen voor mijn andere molen. Begrijp jij waarom Mazzer zegt dat deze alleen geschikt is voor de philos en weet jij het verschil met de gewone 189d(Mazzer mini) en 233m(super jolly)?
Groetjes
Volgens mij kunnen ze ook gewoon in een andere molen met 64MM. SSP kan ook in de Philos maar zitten iets hoger dus anders afstellen.
Weet ik niet precies. i189D zijn Stainless steel?
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Re: Mazzer Philos

28
Dennisj schreef: za 25 mei 2024, 14:27 Vorige week is mijn mazzer philos ook bezorgd. Ik had hem in het zwart besteld met de i189D schijven voor donkere koffie. Na een week in gebruik vond ik het niet echt de traditionele koffie die ik er van had verwacht. Ik dacht laat ik 'm even open maken en dat lijkt toch verdacht veel op de i200D schijven!
Ik heb mazzer inmiddels gemaild en ze gaan de i189D schijven opsturen.
Verder werkt hij trouwens top!
https://imgur.com/a/GOppfae
Ik kreeg de foto's niet geupload dus dan maar een linkje


Mocht je de i200d schijven mogen houden van mazzer, maar je hoeft ze zelf niet, dan zou ik deze graag willen kopen :)
Rocket appartamento - df64 gen 2 - Comandante c40 - orea v3 - aeropress - v60