Fiorenzato Allground (Sense)

Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Fiorenzato Allground (Sense)

Berichtdoor Dirk Jan » zo 05 mei 2024, 15:11

(we blijven Nederlanders he ;) )
En nieuwsgierig
https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=17
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13324
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Fiorenzato Allground (Sense)

Berichtdoor bobbee » zo 05 mei 2024, 16:13


(we blijven Nederlanders he ;) )
Geld besparen heeft niets met Nederlanders te maken, ieder mens wilt besparen als dat kan. Voel geen schaamte om dat te vragen want het is heel normaal en heel leuk als je tips voor korting kunt krijgen via het forum.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

erikdebrabander
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 apr 2024, 09:20

Re: Fiorenzato Allground (Sense)

Berichtdoor erikdebrabander » ma 20 mei 2024, 15:11

Ik was nieuwsgierig of je de machine ondertussen binnen hebt? Ik ben zelf namelijk ook erg aan het overwegen om dit model aan te schaffen als eerste 'fatsoenlijke' bonenmaler voor mezelf.
Zojuist een bestelling gedaan bij Bertazzofood en een mooie deal gemaakt. Binnen enkele weken krijg ik de spullen binnen en zal ik wat ervaringen posten van de Allground Sense.

Verder wat bedoel je precies met een deal gemaakt met Bertazzofood? is er speciale actie nodig om ze iets naar Nederland te laten versturen of heb je op een manier nog korting kunnen krijgen? (we blijven Nederlanders he ;) )

Alvast bedankt!
Helaas heb ik de molen nog niet binnen. Ik hoop dat mijn Lelit Bianca V3 black + deze molen einde vd week verstuurd gaat worden vanuit Italië. Ik heb inderdaad een deal gemaakt met 150 euro korting met dit pakket. Helaas kwam ik te laat erachter dat Lelit dezelfde week nog eens 20% korting gaf. Dat is niet gelukt helaas met Bertazzo. Maar met deze deal ben ik ook heel blij!

ctykil
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 03 mei 2024, 14:24

Re: Fiorenzato Allground (Sense)

Berichtdoor ctykil » wo 22 mei 2024, 11:14

Bedankt voor de reactie!

Ik heb zelf geen koffie machine besteld bij Bertazzofood, alleen nu de maler. (dus geen korting voor mij ;) )

Nu is de vraag wat gaat eerder komen, de machine of de maler :lol:

Als je hem binnen hebt ben ik nieuwsgierig naar je ervaring. lees online veel goede dingen :D


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten

cron