Re: Timemore Sculptor 064 en 078

482
Weet iemand al wat ze hiermee bedoelen

we are excited to announce that our project will be launching on Indiegogo InDemand next week.  If you missed out on the early bird pricing, please provide us with your information so that we can continue to offer you the early bird pricing.

Provide us your information? Ik probeer het te begrijpen maar snap het niet...early bird via indigogo als je die gemist hebt op kickstarter l? Waarom dan informatie geven en welke informatie? En is toch niet eerlijk naar de mensen die iets meer betalen omdat ze later zijn ingestapt? Wie weet meer of begrijpt het wel?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

483
Dit is hoe ik het zie, maar dat is mijn intuïtie en geen zekerheid. Elke keer dat de prijzen omhoog gingen, veranderde de naam ook volgens mij. Ik ben ingestapt na de eerste prijsverhoging en mijn pledge heet de ´super early bird´. Ik weet niet wat de naam daarvoor was, maar ik gok iets van ´extreme early bird´ of iets in die trend. Ik denk dat de laatste prijs voordat de kickstarter eindigde de 'early bird' prijs was. Ik gok dat ze de maler voor die laatste prijs nog een tijdje op Indiegogo aan gaan bieden, maar niet goedkoper dan de super/extreme early bird prijzen.

485
bobbee schreef: di 16 mei 2023, 19:56 Ze hadden er wat meer tijd voor nodig....
Afbeelding
Padam-pam. He’s here all week. Try the veal.

Ik denk dat het bewust is om deze brieven o deze manier te delen. Ik vind hun verhaal over de Mega verzendkosten in bijvoorbeeld de Emiraten ($300) best schokkend. Ik denk dat je als je dit inzicht deelt voordat de kickstarters sluit, je een grote kans loopt dat mensen er dan misbruik van maken.

Als Nederland in "area 1" zit, krijgen heb dan als eerste?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

490
Komt vanzelf wel.
Is altijd met bedrijven die iets nieuws maken, telkens uitstel, updates, dagje later dit dan weer dat. Soms weken, jaren maar dat zal bij deze timemore niet het geval zijn denk ik.
Je zal maar zoveel te verwerken krijgen, dan kan het wat gedoseerd afgehandeld worden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!