Re: Timemore Sculptor 064 en 078

931
omeCo schreef:
B003 schreef:Wat je eigenlijk nodig hebt is een 3D geprint passtuk wat de bestaande hopper vervangt, waar dan een rond gat bovenop zit waar je de single dose kit van Eureka op zet. Dan kost het wel iets meer maar het ziet er wel goed uit. En daar zit een bellow bij ook meteen.

Iets wat geheel 3d geprint is ziet er vaak niet mooi uit.
Dit? https://www.etsy.com/nl/listing/1616141828/
Nou zo iets maar geen complete hopper, alleen een verloop van rechthoekig naar rond zodat die Eureka hopper er op past.
Deze vind ik ook niet mooi trouwens.

Timemore Sculptor 064 en 078

935
mr Blanc schreef:
omeCo schreef: do 21 dec 2023, 09:35 Gewoon te koop hoor!

https://www.etsy.com/nl/listing/1622869926/
Ik had het over de bellow waar B003 naar op zoek is. Niet de Eureka versie maar speciaal voor de scullptor gemaakt. De maker zit ook in de FB groep dus heb is aan hem gevraagd of t alleen een concept plaatje is of dat ie deze al aan t ontwerpen is
Ooow…. Dat had ik even niet helder. Die bellow had ik niet gezien! Heb trouwens wel net dat aanwijsdingetje gekocht. Lijkt me erg handig.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

937
omeCo schreef: do 21 dec 2023, 11:13
mr Blanc schreef:
omeCo schreef: do 21 dec 2023, 09:35 Gewoon te koop hoor!

https://www.etsy.com/nl/listing/1622869926/
Ik had het over de bellow waar B003 naar op zoek is. Niet de Eureka versie maar speciaal voor de scullptor gemaakt. De maker zit ook in de FB groep dus heb is aan hem gevraagd of t alleen een concept plaatje is of dat ie deze al aan t ontwerpen is
Ooow…. Dat had ik even niet helder. Die bellow had ik niet gezien! Heb trouwens wel net dat aanwijsdingetje gekocht. Lijkt me erg handig.
heb je dat aanwijsdingetje inmiddels binnen en zo ja hoe bevalt die?
ik heb nu een oplossing met een stukje ijzerdraad en plakband, dat werkt maar verdiend geen schoonheidsprijs....
Merk wel dat als je wil switchen tussen espresso en filter een aanwijs dingetje echt noodzakelijk is ;)
Lelit Bianca V3, Timemore Sculptor 078s, 1Zpresso JX-Pro-S

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

938
Maart3nL schreef:
omeCo schreef: do 21 dec 2023, 11:13
mr Blanc schreef: Ik had het over de bellow waar B003 naar op zoek is. Niet de Eureka versie maar speciaal voor de scullptor gemaakt. De maker zit ook in de FB groep dus heb is aan hem gevraagd of t alleen een concept plaatje is of dat ie deze al aan t ontwerpen is
Ooow…. Dat had ik even niet helder. Die bellow had ik niet gezien! Heb trouwens wel net dat aanwijsdingetje gekocht. Lijkt me erg handig.
heb je dat aanwijsdingetje inmiddels binnen en zo ja hoe bevalt die?
ik heb nu een oplossing met een stukje ijzerdraad en plakband, dat werkt maar verdiend geen schoonheidsprijs....
Merk wel dat als je wil switchen tussen espresso en filter een aanwijs dingetje echt noodzakelijk is ;)
Ik kreeg toevallig vandaag bericht dat het ding op de post is gedaan. Levering tussen 4 en 10 januari. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Timemore Sculptor 064 en 078

940
Maart3nL schreef:
omeCo schreef: do 21 dec 2023, 11:13
mr Blanc schreef:
Ik had het over de bellow waar B003 naar op zoek is. Niet de Eureka versie maar speciaal voor de scullptor gemaakt. De maker zit ook in de FB groep dus heb is aan hem gevraagd of t alleen een concept plaatje is of dat ie deze al aan t ontwerpen is
Ooow…. Dat had ik even niet helder. Die bellow had ik niet gezien! Heb trouwens wel net dat aanwijsdingetje gekocht. Lijkt me erg handig.
heb je dat aanwijsdingetje inmiddels binnen en zo ja hoe bevalt die?
ik heb nu een oplossing met een stukje ijzerdraad en plakband, dat werkt maar verdiend geen schoonheidsprijs....
Merk wel dat als je wil switchen tussen espresso en filter een aanwijs dingetje echt noodzakelijk is ;)
Het aanwijs dingetje is binnen. Netjes verpakt in een bubbeltjesplastic envelopje. Briefje erbij met een kortingscode voor de eventuele volgende aankoop bij dit bedrijfje.

En wat kan zo’n klein hulpmiddel een verschil maken! Nu ik een vast punt tov de draaischijf heb, is het een peuleschil om de maalgraad 1 streepje fijner of grover af te stellen.
Dus een goede aankoop die het koffieleven echt een stukje makkelijker maakt!

Afbeelding