Niche

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Niche

Berichtdoor Keyser » ma 30 dec 2019, 08:18


Ik verlies op 16.0 gram doorgaans tussen de 0.0 en 0.2 gram. Dat is pakweg 1% verlies en beschouw ik als zero retention. Ter referentie: de afwijking in het gehalte werkzame stof in geneesmiddelen mag in mijn vak als apotheker groter zijn!
Haha dit is toch wel het beste en meest relativerende argument. Mocht er ooit weer een retentie discussie komen, dan pakken we deze er even bij. Afbeelding

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Niche

Berichtdoor bobbee » ma 30 dec 2019, 08:34

Haha inderdaad!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Niche

Berichtdoor cremalover » ma 30 dec 2019, 11:05

Niet weer die discussie cremalover..... Afbeelding
Iedereen is het met je eens hoor Afbeelding
Dat de discussie meerdere malen gevoerd is klopt.
Maar zo zijn alle onderwerpen op dit forum herhaling van zetten.
Alles is al een keer gezegd.
Zo ook dit onderwerp over de retentie van de niche.
Jouw opmerking over het "settelen " (waar ik bij al mijn malers die ik ooit gehad heb nog nooit iets van heb gemerkt ,maar dat terzijde) is van dezelfde orde als de mijne.Nl de orde "is al behandeld".

Toch doe ik de moeite om de vertellen dat naar mijn mening retentie niet zo'n probleem is.
Als niemand meer reageert op een topic omdat het al besproken is kun je dit forum sluiten.
In plaats van een forum open je dan een website met . "De 20 zaligmakende regels van Bob :D met betrekking tot het maken van een bakje koffie"

Ook leuk.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13251
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Niche

Berichtdoor bobbee » ma 30 dec 2019, 13:13

Zo zo...

En jij denkt nu dat ik deze discussie aan ga?
Je gaat in op frans terwijl hij hetzelfde al schrijft. Daarom schrijf ik iedereen is het met je eens.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

cron