COMANDANTE elektrificeren

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15047
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fransg » zo 25 jul 2021, 20:27

Zo.... Dat is een aardige prijs. Dus voor €500,-/€550 heb je of één electrische Comandante of twee handmatige. Ik denk dat ik dan liever handmatig draai.
Maar voor €250 kun je zelf niet in de werkplaats gaan staan en zo'n motortje bouwen.

Het is een afweging die ieder voor zichzelf kan maken, A zegt "niet duur, bespaart me dat ellendige gedraai", B zegt "zonde geld dan draai ik liever" en B en A roepen allebei "maar ze zijn op dus het is achterafpraten"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor Keyser » zo 25 jul 2021, 20:56

Dat is zeker waar Frans. Ik wil ook niet zeggen dat het apparaat het niet waard is. Ik had alleen niet verwacht dat het product even duur was als de molen zelf.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor bobbee » zo 25 jul 2021, 21:31


Zo.... Dat is een aardige prijs. Dus voor €500,-/€550 heb je of één electrische Comandante of twee handmatige. Ik denk dat ik dan liever handmatig draai.
Maar voor €250 kun je zelf niet in de werkplaats gaan staan en zo'n motortje bouwen.

Het is een afweging die ieder voor zichzelf kan maken, A zegt "niet duur, bespaart me dat ellendige gedraai", B zegt "zonde geld dan draai ik liever" en B en A roepen allebei "maar ze zijn op dus het is achterafpraten"
Die afweging maakte hij ook hardop voor zichzelf. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15047
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fransg » zo 25 jul 2021, 21:34

Ik had alleen niet verwacht dat het product even duur was als de molen zelf.
het maakt de molen in een klap twee keer zoveel waard dus vanuit die kant vind ik het wel te billijken ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

fuel
Berichten: 488
Lid geworden op: za 01 dec 2018, 23:00

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fuel » ma 26 jul 2021, 16:35

Zo.... Dat is een aardige prijs. Dus voor €500,-/€550 heb je of één electrische Comandante of twee handmatige. Ik denk dat ik dan liever handmatig draai.
Zelf vond ik het wel meevallen inclusief verzenden en hoe het product gefabriceerd is.
Tevens kan je je voor dat geld geen betere elektrische molen kopen voor filter is mijn mening.
Ik zal eens vragen of ze nog te koop zijn, hij zou me op de hoogte houder wat betreft de houder want die was vanwege COVID uitgesteld.
Het verhaal er achter vond ik ook wel de moeite waard om het uit te proberen.

Afbeelding
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

fuel
Berichten: 488
Lid geworden op: za 01 dec 2018, 23:00

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fuel » ma 26 jul 2021, 18:03

Net even contact gehad: We only have 1 stock left, and we can't manufacture any more until a bulk order comes in. It's 250€ incl. shipping worldwide. Let me know if they're interested.

Zo mocht je interesse hebben laat maar weten dan geef ik het mail adres, of zoek contact via de website.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 15047
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fransg » ma 26 jul 2021, 18:46

Ik krijg er zowat zin in.

Maar ik heb nog geen Comandante. Die zijn in principe vooral leuk voor filtermensen is het niet? Dat zou fijn zijn want dan hoef ik 'm niet.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor bobbee » ma 26 jul 2021, 19:02

Net even contact gehad: We only have 1 stock left, and we can't manufacture any more until a bulk order comes in. It's 250€ incl. shipping worldwide. Let me know if they're interested.

Zo mocht je interesse hebben laat maar weten dan geef ik het mail adres, of zoek contact via de website.
Ik twijfel. Wellicht wat voor mij voor de leuk erbij. Leuk om ook voor espresso te gebruiken.

Wat zijn de extra kosten bij de douane? Of heeft hij die al vooruit betaald? (dat kan sinds 1 juni)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

fuel
Berichten: 488
Lid geworden op: za 01 dec 2018, 23:00

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor fuel » ma 26 jul 2021, 19:28

Net even contact gehad: We only have 1 stock left, and we can't manufacture any more until a bulk order comes in. It's 250€ incl. shipping worldwide. Let me know if they're interested.

Zo mocht je interesse hebben laat maar weten dan geef ik het mail adres, of zoek contact via de website.
Ik twijfel. Wellicht wat voor mij voor de leuk erbij. Leuk om ook voor espresso te gebruiken.

Wat zijn de extra kosten bij de douane? Of heeft hij die al vooruit betaald? (dat kan sinds 1 juni)
Ik had geen extra kosten, komt vanuit Turkije.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

Gebruikersavatar
Tekork
Berichten: 512
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 22:21
Locatie: Emmeloord

Re: COMANDANTE elektrificeren

Berichtdoor Tekork » ma 26 jul 2021, 20:03

Moest ff alles doorlezen maar vind het wel een tof ding, wat is de snelheid van +/- 20g malen voor filter?
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron