Maler overleden, op zoek naar tips voor een nieuwe...

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Maler overleden, op zoek naar tips voor een nieuwe...

Berichtdoor swimmer » do 11 feb 2021, 13:11

Ik ben eigenlijk van plan na de versoepeling van maatregelen mijn Ceado E37s van de hand te doen nadat de Lagom zijn intrek heeft genomen en ik uitsluitend deze ben gaan gebruiken.

Ik heb de Ceado altijd als single-doser gebruikt (ook al roept iedereen dat dat eigenlijk niet kan ;) ) en heb daarom ook de flapper uitgebouwd. Nadat ik mijn eigen workflow heb gevonden met afwegen, malen in het bakje & uitborstelen zit er ook maar weinig retentie in. Hij heeft zijn werk dus tot mijn volste tevredenheid verricht en moet enkel wijken omdat ik met de Lagom letterlijk & figuurlijk in een handomdraai kan wisselen van filter op espresso ...

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op sommige plekken aan de behuizing de lak eraf is gesprongen maar die schijven & motor zijn nog top!

Laat het maar weten of je belangstelling hebt dan kunnen we nog meer details bespreken.

Groetjes uit Nijmegen,
Stefan
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

BasKl
Berichten: 26
Lid geworden op: di 29 dec 2020, 13:55

Re: Maler overleden, op zoek naar tips voor een nieuwe...

Berichtdoor BasKl » vr 12 feb 2021, 12:00

Ik heb wel wat PBs ontvangen maar van jou niet Baski.
Maakt overigens niet veel uit hoor, als het zover is volgt er sowieso een draadje.
Ik heb denk ik het PB wel geschreven maar ben afgeleid door de kids voor ik hem verstuurd heb. Ik hou het forum wel in de gaten en bij deze weet je in ieder geval ook dat ik zeker interesse heb.


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron