Levering feldgrind

Makster
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 21:16

Levering feldgrind

Berichtdoor Makster » ma 05 sep 2016, 21:07

Hoi,

Heeft er hier iemand ervaring met leveringen van Made By Knock?

Ik heb er twee weken geleden een Feldgrind besteld. Mijn geld is al een tijdje van mijn rekening maar het lijkt onmogelijk om contact te krijgen. Ik las al op Coffee forum UK dat de communicatie droevig was maar dit slaat echt alles...

Heeft er iemand misschien een contactpersoon? Of kan iemand mij gerust stellen? Sta op het punt om mijn geld terug te vorderen want ik ben het vertrouwen dat er überhaupt iets opgestuurd wordt wel kwijt...

Thanks.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor bobbee » ma 05 sep 2016, 21:13

Ik geloof dat dit vaker gebeurt. Contact opnemen via zijn Facebook pagina schijnt het beste te werken.
Ik snap niet dat mensen bij hem nog wat kopen want dit lees je vaker. Ook dat het uiteindelijk ineens geleverd wordt....en hoe goed zijn die malertjes nu eigenlijk.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Makster
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 21:16

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor Makster » ma 05 sep 2016, 21:34

Facebook, dat een goede [HAPPY PERSON RAISING ONE HAND] Zal het straks is proberen, misschien wordt er dan iemand wakker.

Begrijp het niet, wat is de moeite om ff te zeggen dat je bestelling in goede orde is ontvangen? Vervolgens stap je op je fiets naar de brievenbus en klaar, toch :)

Of ze goed zijn? De reviews zijn best ok, dus ik heb de gok genomen. Uiteraard alle waar naar zijn geld. Het liefst had ik een Bravo Mini maar mijn Portugees is niet zo goed, hahahaha

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor bobbee » ma 05 sep 2016, 21:35

Er komt iets heel moois aan!

viewtopic.php?t=7472" onclick="window.open(this.href);return false;
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor bvds » ma 05 sep 2016, 23:18

Ja dat is waar ook, hoe bevalt je Bravo mini eigenlijk Ludo? Mooi gebouwd ding.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
martinierius
Berichten: 306
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 09:41

Re: RE: Re: Levering feldgrind

Berichtdoor martinierius » di 06 sep 2016, 09:09

Ik geloof dat dit vaker gebeurt. Contact opnemen via zijn Facebook pagina schijnt het beste te werken.
Ik snap niet dat mensen bij hem nog wat kopen want dit lees je vaker. Ook dat het uiteindelijk ineens geleverd wordt....en hoe goed zijn die malertjes nu eigenlijk.
Vaak wordt aangeraden om bij een reseller te kopen ipv rechtstreeks (info ivm resellers via koffieforum.uk). Ik zou makster aanraden om de bestelling te annuleren en die weg te bewandelen of nog even de recente ontwikkelingen te volgen ivm handmalers.
Of als je geduld hebt: uiteindelijk worden ze wel geleverd maar het kan maanden duren.
Prijs/kwaliteit heb ik nog niemand horen klagen over de producten van Knock?
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

Makster
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 21:16

Re: RE: Re: RE: Re: Levering feldgrind

Berichtdoor Makster » di 06 sep 2016, 15:25

Ik geloof dat dit vaker gebeurt. Contact opnemen via zijn Facebook pagina schijnt het beste te werken.
Ik snap niet dat mensen bij hem nog wat kopen want dit lees je vaker. Ook dat het uiteindelijk ineens geleverd wordt....en hoe goed zijn die malertjes nu eigenlijk.
Vaak wordt aangeraden om bij een reseller te kopen ipv rechtstreeks (info ivm resellers via koffieforum.uk). Ik zou makster aanraden om de bestelling te annuleren en die weg te bewandelen of nog even de recente ontwikkelingen te volgen ivm handmalers.
Of als je geduld hebt: uiteindelijk worden ze wel geleverd maar het kan maanden duren.
Prijs/kwaliteit heb ik nog niemand horen klagen over de producten van Knock?
Zonder je reactie gelezen te hebben is dat inderdaad wat ik heb gedaan. Via de email heb ik het aangegeven, ze zullen het wel niet lezen :)

Hoe dan ook, ik heb ze verzorgd met het bedrijf naar de 21ste eeuw te teleporteren. Spullen uit China worden eerder bezorgd dan dat er een email wordt beantwoord, kansloos hedendag.


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: RE: Levering feldgrind

Berichtdoor @3aan » wo 07 sep 2016, 02:10

Hoi,

Heeft er hier iemand ervaring met leveringen van Made By Knock?

Ik heb er twee weken geleden een Feldgrind besteld. Mijn geld is al een tijdje van mijn rekening maar het lijkt onmogelijk om contact te krijgen. Ik las al op Coffee forum UK dat de communicatie droevig was maar dit slaat echt alles...

Heeft er iemand misschien een contactpersoon? Of kan iemand mij gerust stellen? Sta op het punt om mijn geld terug te vorderen want ik ben het vertrouwen dat er überhaupt iets opgestuurd wordt wel kwijt...

Thanks.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Geld wat je zelf hebt overgemaakt is heel lastig terug te halen, wat dat betreft is PayPal de oplossing, ze gaan er helaas te ondoordacht mee om, het is de verkoper die betaald voor de "dienst" maar ook heel snel de gebeten hond, zonder mededogen naar deze commisie betalende partij, wordt de betaling geblokkeerd ten favore van de betaalklant.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Makster
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 21:16

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor Makster » za 24 sep 2016, 03:39

Geld is via mijn bank terug gevorderd. Lang leve creditcard aankopen!
Ondanks letterlijk 6 emails heb ik nooit geen enkele reactie ontvangen, serieus kansloos.

Ik zou mensen adviseren nooit direct iets via KnockTop aan te schaffen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Makster
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 17 nov 2014, 21:16

Re: Levering feldgrind

Berichtdoor Makster » di 25 okt 2016, 19:31

Zojuist geleverd, een feldgrind..... 😯

Gelukkig had ik mijn geld al terug, echt hoor....

Afbeelding


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

cron