Eureka Fashion

Erik82
Berichten: 2924
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Eureka Fashion

Berichtdoor Erik82 » zo 16 jul 2017, 16:22

De Eureka krijgt alweer een nieuw baasje. De doser beviel mij niet, teveel retentie en ivm de vulmotor lastiger schoon te maken.
Een doser heeft bij goed gebruik met singledosen juist erg weinig retentie. Een GOD maler heeft sowieso meer retentie. Het is tevens algemeen bekend dat je de vulsensor moet verwijderen omdat zo'n maler anders totaal niet te gebruiken is voor thuis. Kwestie van 2 draadjes doorverbinden en klaar is kees. In dit geval eerder een kwestie van verkeerd gebruik.
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom 01 - 102mm blind burrs (pre-order), Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul

hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Re: Eureka Fashion

Berichtdoor hrichard » zo 16 jul 2017, 20:42

.
Laatst gewijzigd door hrichard op ma 17 jul 2017, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Pti
Berichten: 3282
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Eureka Fashion

Berichtdoor Pti » ma 17 jul 2017, 09:01

Het is lang niet altijd de afzender die een arogante toon van schrijven heeft. De lezer is dikwijls de bepalende factor voor de toon waarop een bericht ontvangen wordt.

Dit is echt niet vervelend bedoeld, maar je geeft zelf toon aan een geschreven bericht. Het is in dit topic waarschijnlijk gewoon stil omdat je een onbekende maler in handen hebt en niemand het idee heeft iets zinvols aan de discussie toe te voegen.

Maar neem alsjeblieft van mij aan dat de kwaliteit van struinen op het internet met grote sprongen vooruit gaat als je alles positief benadert en ten alle tijden ervoor zorgt dat je jezelf niet online beledigt voelt.

Volgens mij heb je trouwens een dijk van een maler in handen en ik denk dat het zonde is om hem meteen weer weg te doen.

hrichard
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 12:33

Re: Eureka Fashion

Berichtdoor hrichard » ma 17 jul 2017, 12:04

Het is lang niet altijd de afzender die een arogante toon van schrijven heeft. De lezer is dikwijls de bepalende factor voor de toon waarop een bericht ontvangen wordt.

Dit is echt niet vervelend bedoeld, maar je geeft zelf toon aan een geschreven bericht. Het is in dit topic waarschijnlijk gewoon stil omdat je een onbekende maler in handen hebt en niemand het idee heeft iets zinvols aan de discussie toe te voegen.

Maar neem alsjeblieft van mij aan dat de kwaliteit van struinen op het internet met grote sprongen vooruit gaat als je alles positief benadert en ten alle tijden ervoor zorgt dat je jezelf niet online beledigt voelt.

Volgens mij heb je trouwens een dijk van een maler in handen en ik denk dat het zonde is om hem meteen weer weg te doen.
Je hebt gelijk. Bedankt voor de relativatie.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Gebruikersavatar
@3aan
Berichten: 4065
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 20:28
Locatie: Westland 2691
Contacteer:

Re: RE: Re: Eureka Fashion

Berichtdoor @3aan » ma 17 jul 2017, 13:52

Verstuurd voor J.L.
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 17 jul 2017, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron