Niche Zero Grinder

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » do 10 okt 2019, 07:15

Zijn orginele mazzer schijven. Kun je overal kopen maar...die schijven krijg jij niet af hoor, in je huis, tuin en keuken gebruik. Dan ben je 30 jaar verder schat ik zo in.
Je kunt niche direct mailen en vragen stellen. Onderdelen zullen ze ook beschikbaar hebben, het is geen crowdfunding meer. Hij is al lang direct in de verkoop en je kunt ook direct bij hun kopen zoals ik heb gedaan door een mailtje te sturen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

GuidoH
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 sep 2014, 09:57

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor GuidoH » do 10 okt 2019, 07:35

Wat mij tegenhoudt zijn vragen rondom de onderdelen. Het is mij niet duidelijk waar je de schijven kan bestellen. Of wanneer er wat mee is waar je dan, in de buurt, terecht kan.
Ook is het een crowdfunding project. Wanneer iets goed is. Dan is het natuurlijk fantastisch om het te steunen, maar wat wanneer het niet van de grond komt? En je wil later je schijfjes vervangen? Dan zit je met een niet te gebruiken noch te verkopen maler. Of zie ik het verkeerd?
Het is geen actief crowdfunding-project meer, je steunt het niet meer maar je koopt gewoon het product. Ik heb contact met ze gehad en ze reageerde erg snel, wellicht dat je ze kan vragen hoe het met de onderdelen zit?

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor fransg » do 10 okt 2019, 10:26

1) je kunt er ook gewoon twee bestellen, dan heb je alle onderdelen dubbel

2) ervaring leert dat (tenzij je een kiezelsteen in je zak met koffieboontjes hebt zitten) de maler zo lang meegaat dat de schijven versleten zijn tegen de tijd dat je alweer een andere maler hebt en degene aan wie je de Niche had verkocht zich al niet meer kan herinneren aan wie hij deze jaren later heeft doorgegeven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
gilleko B.
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma 12 feb 2018, 22:42

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor gilleko B. » do 10 okt 2019, 11:28

1) je kunt er ook gewoon twee bestellen, dan heb je alle onderdelen dubbel

2) ervaring leert dat (tenzij je een kiezelsteen in je zak met koffieboontjes hebt zitten) de maler zo lang meegaat dat de schijven versleten zijn tegen de tijd dat je alweer een andere maler hebt en degene aan wie je de Niche had verkocht zich al niet meer kan herinneren aan wie hij deze jaren later heeft doorgegeven.
Afbeeldingmaar o zo waarAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Keyser » do 10 okt 2019, 15:04

Haha die Frans

Nou goed nieuws allemaal dan. Dan gaat de niche ook op mijn wensenlijst. Ik wil naast mij SM97 een kleine maler waarmee ik gemakkelijk tussen bonen kan wisselen

Maar eerst ga ik mijn espressomachine upgraden.

MichelK
Berichten: 25
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 21:24

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor MichelK » ma 04 nov 2019, 19:17

Met afbeeldingen over over de Niche Zero Kom ik er niet uit: is de witte variant echt wit-wit of is het een crèmekleur? Iemand die mij uitsluitsel kan geven? :D

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bvds » ma 04 nov 2019, 19:52

Is toch wel eerder echt wit dan crème...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » ma 04 nov 2019, 20:09

Met afbeeldingen over over de Niche Zero Kom ik er niet uit: is de witte variant echt wit-wit of is het een crèmekleur? Iemand die mij uitsluitsel kan geven? :D
Niche kun je heel goed contacten. Zou de vraag bij hen stellen. Eventueel kleurcode vragen. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

MichelK
Berichten: 25
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 21:24

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor MichelK » ma 04 nov 2019, 20:33

Met afbeeldingen over over de Niche Zero Kom ik er niet uit: is de witte variant echt wit-wit of is het een crèmekleur? Iemand die mij uitsluitsel kan geven? :D
Niche kun je heel goed contacten. Zou de vraag bij hen stellen. Eventueel kleurcode vragen. Afbeelding
Top idee! Alhoewel bvds’s antwoord me ook al wel duidelijkheid heeft gegeven ;) Dank!

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » za 21 dec 2019, 09:53

Kijk eens aan!

Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron