Niche Zero Grinder

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor fransg » do 14 mar 2019, 18:34

Gelukkig! We moeten in deze kwestie tactvol optreden om erger te voorkomen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » do 14 mar 2019, 19:08

Ja, ik dacht ik gooi er ook even een "op de vinger - tikkende opmerking" opmerking tegenaan. Soms moet je jezelf van een andere kant laten zien. Voor het groter goed! Met tegenzin wel hè! Grote tegenzin....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor fransg » do 14 mar 2019, 20:28

Ik stel me een groot gezin voor, aan tafel, waar moeder steeds haar best doet om de lieve vrede te bewaren, want de oudste zoon, die het grootste is en die ook heel goed dingen kan onthouden, wordt snel driftig als iemand iets zegt waarvan hij heeft gelezen dat het anders zit. Soms wil een van de anderen aan tafel een andere mening laten horen of een nieuwe zienswijze naar voren brengen, maar moeder schopt diegene dan onder de tafel en wenkt "shht, je wéét hoe hij is..."
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
goosman
Berichten: 115
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 20:43

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor goosman » do 14 mar 2019, 20:36

Ik stel voor dat er een apart topic komt voor het meer of minder genuanceerd commentaar op elkaars opmerkingen, zodat we niet binnen een topic hoeven te zoeken naar waar dat topic ook alweer over ging. Zo voorkomen we misschien dat er niemand meer aan moeders tafel durft aan te schuiven.
Quickmill 2820 / Carimali M1

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » do 14 mar 2019, 23:58


Ik stel voor dat er een apart topic komt voor het meer of minder genuanceerd commentaar op elkaars opmerkingen, zodat we niet binnen een topic hoeven te zoeken naar waar dat topic ook alweer over ging. Zo voorkomen we misschien dat er niemand meer aan moeders tafel durft aan te schuiven.
Je kunt dan de titel lezen van het topic ipv al het off topic gepraat Afbeelding.
Humor mag altijd, behalve als je de grap moet uitleggen en het is een erg handig middel als je op een bepaalde manier een kleine eye opener teweeg wilt brengen zonder heel gemeen te worden. Net zoals jouw scherpe afsluitende zin. Afbeelding

Je hebt namelijk helemaal gelijk. We stoppen en gaan verder met waar dit topic oorspronkelijk overgaat : de Niche zero grinder!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » vr 15 mar 2019, 00:01

Jim Schullman van HB is enthousiast over de niche. Hij het destijds het titan grinder project mede tot leven gebracht.

Op hb staat meer en hier op youtube :

https://youtu.be/L60iqfzB9uw
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » di 09 jul 2019, 19:28

De Niche Zero wint nog steeds terrein! Nu onder de loep bij Dhr. J. Hoffman. Afbeelding

http://youtu.be/FzOY2tHyZ4w


‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor mloes » wo 10 jul 2019, 09:53

Leuke filmpjes! Overigens hier ook nog geen haar op m’n hoofd dje eraan denkt om dat ding te verkopen. Zeker nu ik ook vaker met de gabi aan de slag ben. Ik heb m overigens nog niemand als 2e hands zien aanbieden . Vriend van me wil er wel een maar moet nog maar even doorsparen denk ik

| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Pti
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Pti » wo 10 jul 2019, 10:33

Haha ik wilde een poos geleden ook al een TKG plaatsen maar realiseerde me al snel dat dat waarschijnlijk kansloos is...

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » wo 10 jul 2019, 10:52

Even wachten op de V2, als die komt. Vraag is alleen wanneer...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten

cron