Niche Zero Grinder

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor cremalover » wo 21 aug 2019, 18:39

Vandaag is de Niche gearriveerd. Meteen op zijn plek gezet en een shot geprobeerd. Tot mijn vreugde stond hij precies op de goede stand en het eerst kopje had meteen al meer crema en een mooiere flow dan met de Super Jolly. Eerste proefshot was meteen raak. Ook op smaak een duidelijke forse stap voorwaarts. En dan moeten de schijven nog volop inlopen. Oah! Ik was er gewoon een beetje stil van.

76A920D0-9BCA-478C-87B7-C86646D5EE85.jpeg
Zo.Met deze hobby ben je klaar.
Kun je je toeleggen op wat anders.
Hifi?
Aquarium? :mrgreen:

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor we tigers » wo 21 aug 2019, 21:48

Hahaha!

Hifi? Al klaar. Jaren geleden al. Aquarium nee dank je.

Ik ben blij met de Niche en combi met de Elektra is qua smaak te gek en trouwens ook erg ruimte besparend op het aanrecht. De hobby is nooit voorbij hoor. Elke dag genieten! (Dat genieten is overigens met de hifi ook. Elke keer als ik een plaat op leg is het een gelukzalige zucht en lekker in de zetel)
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
MichelW
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 14 jan 2019, 13:56

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor MichelW » wo 21 aug 2019, 22:03

Ziet er goed uit en tof om te horen dat jij ook zo tevreden bent!

Nu alleen nog je onderschrift aanpassen en je bent klaar ;)
Espresso gear: ECM Classika II | Niche Zero
Filter gear: Aeropress | Chemex | Hario V60 | Kalita wave | Brewista Artisan kettle | Comandante C40 MK3

Pti
Berichten: 3257
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Pti » wo 21 aug 2019, 22:51

Vandaag is de Niche gearriveerd. Meteen op zijn plek gezet en een shot geprobeerd. Tot mijn vreugde stond hij precies op de goede stand en het eerst kopje had meteen al meer crema en een mooiere flow dan met de Super Jolly. Eerste proefshot was meteen raak. Ook op smaak een duidelijke forse stap voorwaarts. En dan moeten de schijven nog volop inlopen. Oah! Ik was er gewoon een beetje stil van.

76A920D0-9BCA-478C-87B7-C86646D5EE85.jpeg
Zo.Met deze hobby ben je klaar.
Kun je je toeleggen op wat anders.
Hifi?
Aquarium? :mrgreen:
Neuh neuh, thuis branden is nog een konijnenhol om eens flink uit te diepen voordat het écht tijd is voor een nieuwe hobby ;)


Mooie set hoor we tigers!

Gebruikersavatar
cremalover
Berichten: 6403
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 10:23

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor cremalover » do 22 aug 2019, 06:42

Hahaha!

Hifi? Al klaar. Jaren geleden al. Aquarium nee dank je.

Ik ben blij met de Niche en combi met de Elektra is qua smaak te gek en trouwens ook erg ruimte besparend op het aanrecht. De hobby is nooit voorbij hoor. Elke dag genieten! (Dat genieten is overigens met de hifi ook. Elke keer als ik een plaat op leg is het een gelukzalige zucht en lekker in de zetel)
Plaatjes opleggen.Deed ik vroeger ook.De laatste die ik oplegdewas in 1985.Toen kocht ik een cd speler.Never looked back.Or missed it.

GuidoH
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 sep 2014, 09:57

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor GuidoH » wo 09 okt 2019, 09:47

Is er toevallig iemand in de buurt van Arnhem met een mooie Niche Zero? Zou hem graag eens in werking willen zien / uit willen proberen.

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bvds » wo 09 okt 2019, 15:04

Is Nijmegen dichtbij genoeg?
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

GuidoH
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 24 sep 2014, 09:57

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor GuidoH » wo 09 okt 2019, 16:21

Is Nijmegen dichtbij genoeg?
Bij nader inzien heb ik al genoeg gelezen. Heb hem gewoon besteld. :lol:

Verhulk
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 12:40

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Verhulk » wo 09 okt 2019, 16:30

Ga je geen spijt van krijgen. Heb me nu ruim een maand, maar het is bizar hoeveel meer verschillende smaken uit je koffie haalt. Ook het finetunen werkt top. Leuk als je veel met verschillende soorten bonen experimenteert. Ik had ‘m binnen een week. Denk dat je nog net op tijd bent zo voor de mogelijke Brexit. Hij wordt nl vanuit de Uk verstuurd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Bezzera Strega PSM mod, Niche Zero

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Keyser » do 10 okt 2019, 01:40

Wat mij tegenhoudt zijn vragen rondom de onderdelen. Het is mij niet duidelijk waar je de schijven kan bestellen. Of wanneer er wat mee is waar je dan, in de buurt, terecht kan.
Ook is het een crowdfunding project. Wanneer iets goed is. Dan is het natuurlijk fantastisch om het te steunen, maar wat wanneer het niet van de grond komt? En je wil later je schijfjes vervangen? Dan zit je met een niet te gebruiken noch te verkopen maler. Of zie ik het verkeerd?


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten