Re: gespot

42
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik heb er wel een rothekel aan op de manier zoals jij het lijkt wel een puntentotaal van je teller wilt opschroeven door allemaal onzinnig uitspraken te doen en als een Blog-spammer tekeer te gaan, daar kan jij natuurlijk niets aan doen, daar wordt je ook voor betaald zoals jezelf al aangaf;
Nou.. ik werk toevallig als blogger en drink latte macchiato.. dus het klopt wel I guess ahah
Er zijn er waarschijnlijk maar weinig die dergelijk bloggen kunnen waarderen, aangezien het niets toe draagt aan het geheel, ook heb je al diverse keren op oude posts een dergelijke kreet losgelaten, tja en als dat dan een post van een jaar of ouder is ?!?

Dit is zoals ik erover denk en heb hiermee slechts mijn eigen gedachten gespuid.

Adriaan

Merhaba !
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

43
TurkseKoffie schreef:Wat zijn de thuisbarrista's toch snel op hun teentjes getrapt. Ik heb geen tijd om nog voordat ik het huis uit ga om de tijd te nemen om de perfecte koffie te zetten. Ik klik op het knopje et voila, works perfectly for me.
Het is natuurlijk prima als Nespresso voor jou voldoet en het systeem heeft daadwerkelijk een aantal voordelen, waarvan snelheid er ééntje is.
Maar dat is heel wat anders dan dat het de beste espresso qua smaak zou zijn, die twee dingen moet je niet verwarren. En laten we hier op het forum nu vaak bezig zijn met dingen waarmee we juist die smaak optimaal proberen krijgen. Snelheid is meestal een non-issue.

Als er dan wordt gereageerd op Nespresso vanuit die smaak-gedachte, is dat volgens mij niet doordat er lange tenen in het spel zijn, maar puur vanuit ervaring.
Ik heb mijn moeder zelf een Nespresso-apparaat gegeven, omdat dit voor haar ideaal is. Maar bij mij thuis voldoet Nespresso gewoon niet. De smaak haalt het simpelweg niet bij mijn espresso. Heeft niets met irritatie of vooroordeel te maken.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: gespot

44
TurkseKoffie schreef:Voorlopig niet iig :D. Tot ik mijn nieuwe koffieapparaat binnen heb natuurlijk. lang leve de kortingen[/url]!
Daar wordt je toch strontziek van, allemaal van die advertentie uitingen, waarom ga je niet ergens anders spelen en de boel verzieken met die Blogger de Blogzooi. ja we weten dat je er voor wordt betaald, maar doe dat ergens anders aub

Bericht is gemeld bij de moderator;

Heeft ze hier maar even een Groupon advertentielink geplaatst:

Doe toch het enig goede, kappen met die hap
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

47
Oei, zou die weg zijn gegaan voor €850? Ja, dan heb je een mooie koop gemist!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: gespot

48
Stond vrij lang op marktplaats. Heb die kerel/dame ook nog gemaild, vraagprijs was toen niet bespreekbaar. Ben dus bang dat hij meer dan 850 euro heeft opgebracht.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

Re: gespot

50
Maler was een of ander goedkoop ding dacht ik. Niet echt de moeite. Machine was/is wel mooi, maar kan me niet voorstellen dat zo'n jonge machine ondet de 1000 euro weg is gegaan. Blijft een mooie deal natuurlijk, als hij iets meer was gezakt had ik deze gekocht ipv de ponte vecchio 8-)
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton