deTest schreef:Ik weet het nog niet zo goed met Wakuli. Twee weken geleden de eerste bonen gekregen, netjes op zaterdag in de bus. Bonen uit Brazilië, kreeg er ok espresso uit, maar niet geweldig. Dat zakje extra bonen heb ik nooit gekregen helaas...
Vandaag had ik de 2e zending moeten krijgen, maar geen Tikkie of betaalverzoek en ook geen bonen in de brievenbus. Toch jammer als je op verse bonen rekent. Hoop dat ik snel iets hoor / ze in de bus liggen en dat ze dit keer wel de moeite waard zijn!
Sluit me hier grotendeels wel bij aan met de levering van afgelopen week. Hoewel ik de koffie meer dan prima vind, is mijn ervaring qua levering 180° t.o.v. mijn eerste weken. Ik had de bonen op vrijdag in de bus (niet erg) en ook ik had mijn beloofde extraatje niet meegeleverd.
Ik zag dat de heren achter het concept in Boston waren voor de Specialty Coffee Expo, maar dat mag geen excuus zijn. Hopelijk komen ze met frisse ideeën terug en gaat het bergopwaarts straks =).
Hopelijk maken ze het goed met je, deTest! Ik had nog geen reactie op mijn mail, misschien heb je zelf al een mailtje gestuurd?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.