[Te koop] Compak K3 Touch Advanced v2 zwart - in nieuwstaat

1
Hallo Koffieliefhebbers,

Bij deze verkoop ik mijn Compak K3 bonenmaler. De bonenmaler is zo goed als nieuw en heeft geen enkele beschadiging. Ik heb deze maler in mei 2018 gekocht bij Koffiewarenhuis (11 maanden geleden) en er zit dus nog meer dan een jaar garantie op. In totaal is er schat ik tussen de 10 en 20 kilo koffie mee gemalen, dus de schijven hebben nauwelijks iets te lijden gehad. Daarnaast heb ik de maler goed onderhouden door deze geregeld schoon te maken (open gemaakt en af en toe Grindz gebruikt). De "threads" zijn ingesmeerd met voedselveilig vet. Bij verkoop zal ik de molen nogmaals schoonmaken, zodat alle koffieresten eruit zijn voor de nieuwe eigenaar.

De reden van de verkoop is "upgraditis". Ik begon deze hobby wel heel erg leuk te vinden en ga waarschijnlijk een Mazzer aanschaffen voor bij mijn nieuwe machine.

De Compak is traploos instelbaar en er kan handmatig mee gemaald worden door je portafilter tegen de "knop" te drukken, of via een instelbare timer. Door de schakelaar aan de zijkant op "Timer" te zetten, kun je aan de voorkant via de draaiknop instellen hoeveel seconden de maler bonen moet malen.

Specificaties:

Model: Compak K3 Touch Advanced v2 black
Geproduceerd: april 2018
Maalschijven: 58mm flat
Gewicht: 6.1kg (behuizing volledig aluminium)
Vermogen: 210W
Bonenreservoir: 300 gram
Maalgraad: traploos instelbaar

Vraagprijs:

€ 280,- (Nieuw kost deze maler tussen de € 360 en € 400,-)

Factuur voor garantie en handleiding/boekjes zijn aanwezig. Ook handig om te weten: ik woon in Twente (oost Nederland)
Bijlagen