Al lang aan het meelezen, nu toch maar eens voorstellen

Leuk dat je komt kijken op Koffiepraat.nl! Gebruik dit forum om je voor te stellen. Wie ben je, wat doe je, wat zijn je interesses enzovoorts!
Hidde
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 jul 2019, 11:23

Al lang aan het meelezen, nu toch maar eens voorstellen

Berichtdoor Hidde » ma 15 jul 2019, 11:33

Hallo allemaal,

Ik ben al een jaar of 4 af en aan als hobbyist bezig in de koffiewereld. Ik heb een aantal jaar geleden een Rancilio Silvia gehad en heb vervolgens een periode in het buitenland gewoond waar ik vooral met een handmaler, Hario V60 en een Bialetti Brikka heb gewerkt. Onlangs weer terug gekomen naar Nederland en als een van de eerste aankopen een tweedehands Bezerra BZ10 aangeschaft die sinds gisteren naast mijn Carimali M3 maler staat.

Beide machines hebben er wat jaren op zitten en zullen zo nu en dan onderhoud nodig hebben, en ik moet eerlijk gezegd ook de fijne kneepjes weer zien te leren om het niveau van de espresso's om te krikken.

Ik kijk er naar uit om niet alleen meer mee te lezen op koffiepraat maar om ook actiever deel te nemen in de community.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Al lang aan het meelezen, nu toch maar eens voorstellen

Berichtdoor fransg » ma 15 jul 2019, 13:24

Welkom Hidde!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Al lang aan het meelezen, nu toch maar eens voorstellen

Berichtdoor Pti » ma 15 jul 2019, 14:13

Welkom

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Al lang aan het meelezen, nu toch maar eens voorstellen

Berichtdoor GuidovW » ma 15 jul 2019, 21:23

Ha Hidde, welkom hier op het forum.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron