Re: Wat drink je nu?
1372dat kan
kijk eerst ff op hun site https://ikegger.eu/ daar staat heel veel info, mogelijkheden en recepten. Als je daarna nog iets wil weten stuur me een pb... om topic vervuiling te voorkomen.
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
1373Heb ik ook in mijn molen gehad .Errug lekker spul.Heb ik nog een klein beetje van over.Is morgen op.namor schreef: ma 29 jul 2019, 19:28 Zelfgebrande Ethiopie Yirgacheffe (laatste een paar kilootje groen van vorig jaar nog), steeds onwijs dankbaar aan Pti van Hoofdkwartier voor het leveren.... wat voor bijzondere boon was die
Lekker in alle vormen... ook als 24uur Coldbrew en daarna van de tap
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
1374Kijk dat bedoelde ik!namor schreef: ma 29 jul 2019, 21:56 Coldbrew ding is door mijn vrouw helemaal zelfstandig gevonden, geselecteerd en gekocht zonder enige inbreng van mijn kant.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1375Blendje gemaakt van:
50% Braziliaan, 50% Colombiaan met 10% top kwaliteit robusta uit Guatamala!
Lekker stroperig fluweel mondgevoel, zoet espresso’tje, met toch een bite door de guatamala robusta
Eigenlijk best een klassieke blend, maar hij smaakt me wel erg goed dit keer. Goed spul.
50% Braziliaan, 50% Colombiaan met 10% top kwaliteit robusta uit Guatamala!
Lekker stroperig fluweel mondgevoel, zoet espresso’tje, met toch een bite door de guatamala robusta
Eigenlijk best een klassieke blend, maar hij smaakt me wel erg goed dit keer. Goed spul.
Faema Lambro - Mazzer Major E
1376M'n eerste pakket van Het Hoofdkwartier,
Komend weekend uitproberen.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
1377Mooie keuze, top koffie! Veel plezier!Dirk Jan schreef:M'n eerste pakket van Het Hoofdkwartier,
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
1378Ethiopië van friedhats en een poging tot latte art
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1379Dirk Jan schreef: do 01 aug 2019, 19:10 M'n eerste pakket van Het Hoofdkwartier,
Oei, dan ben je nu vast nogf flink aan het rond stuiteren....
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
1380Momenteel de Hondurees van Brandzaak in de maler. Niet heel bijzonder. Heeft iemand ervaring met de bonen van Beanbrothers in Eindhoven (de gekste)?
Quickmill 2820 / Carimali M1