Niche Zero Grinder

mloes
Berichten: 199
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 22:42

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor mloes » do 11 jul 2019, 21:56

Haha ik wilde een poos geleden ook al een TKG plaatsen maar realiseerde me al snel dat dat waarschijnlijk kansloos is...
Nee te koop zal lastig worden voor leuke experimenten kan ik m wel een keer meenemen! Tegen de specialita afzetten want ik ben wel benieuwd of ik dat zou kunnen proeven Afbeelding
| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor we tigers » za 03 aug 2019, 22:54

Ik overweeg om de overstap te maken van mijn Super Jolly naar de Niche. Is er iemand in de regio van Breda waarbij ik dat ding eens in real life mag en kan ervaren?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bvds » za 03 aug 2019, 23:07

Je bent welkom in Nijmegen...geen idee of dat in de buurt genoeg is...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » za 03 aug 2019, 23:52

Ik overweeg om de overstap te maken van mijn Super Jolly naar de Niche. Is er iemand in de regio van Breda waarbij ik dat ding eens in real life mag en kan ervaren?
Je kunt hem "ongezien in het echt" kopen hoor, ga je geen spijt van krijgen. Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor we tigers » zo 04 aug 2019, 11:45

Misschien dat ik dat ook wel doe. Ik heb laatst mijn Bacchi verkocht en nog wat andere dingetjes en dacht de opbrengst te stoppen in een Cafelat Robot. Maar aangezien op een paar weken na thuis koffie maak, is het wellicht verstandiger om van maler te wisselen.

Ik ben niet ontevreden over mijn Super Jolly, maar ik denk dat ik wel een stapje naar voren kan maken met een Niche. Ik maal nu altijd een paar gram weg vanwege retentie. En dan nog merk ik smaakverschil tussen het eerste en tweede kopje dat ik zet.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bvds » zo 04 aug 2019, 12:15

Voor onderweg zou ik eerder een Flair kopen.

Handiger mee te nemen vanwege losse onderdelen en travel case.

En stuk voordeliger. Dat het zetten wat meer gedoe is maakt voor die paar keer weinig uit.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor bobbee » zo 04 aug 2019, 12:34

Of een mypressi twist!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Capulus
Berichten: 356
Lid geworden op: za 02 dec 2017, 00:00
Locatie: Haren (Groningen)

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor Capulus » zo 04 aug 2019, 12:42

Of een mypressi twist!
Daar heb ik nog 1 van in de verkoop. Ga binnenkort verkoopdraadje maken.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Niche Zero Grinder

Berichtdoor we tigers » zo 04 aug 2019, 17:16

Bestel je die Niche gewoon via die Indiegogo site?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Keuze uit hogere segment machines

Berichtdoor bobbee » zo 04 aug 2019, 17:21

Ik heb een mailtje gestuurd. Kreeg toen een factuur die ik betaald heb.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten

cron