Grappig

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Grappig

Berichtdoor we tigers » wo 07 aug 2019, 21:31

Een tijdje terug was een ouwe vriend na lange tijd op bezoek en ik maakte een kopje koffie voor hem. Hij zag mij in de weer met mijn weegschaaltje en de Mcal en vond het allemaal interessant maar ook wat gedoe.
Toen hij een slokje nam echter, was hij volledig fan van wat ik hem gaf.

Onlangs was ik bij hem op bezoek en stonden we te praten in de keuken. Hij biedt me een kopje koffie aan. Terloops pakt hij een keukenweegschaal uit de kast, legt een Senseo pad erop, mompelt achteloos “precies goed” en maakt Een kopje koffie met een valse grijns op zijn gezicht. :lol:
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13247
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Grappig

Berichtdoor bobbee » wo 07 aug 2019, 22:07

Een tijdje terug was een ouwe vriend na lange tijd op bezoek en ik maakte een kopje koffie voor hem. Hij zag mij in de weer met mijn weegschaaltje en de Mcal en vond het allemaal interessant maar ook wat gedoe.
Toen hij een slokje nam echter, was hij volledig fan van wat ik hem gaf.

Onlangs was ik bij hem op bezoek en stonden we te praten in de keuken. Hij biedt me een kopje koffie aan. Terloops pakt hij een keukenweegschaal uit de kast, legt een Senseo pad erop, mompelt achteloos “precies goed” en maakt Een kopje koffie met een valse grijns op zijn gezicht. Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Grappig

Berichtdoor GuidovW » wo 07 aug 2019, 22:09

Ha ha, 1 - 1
Leuk verhaal! :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron