33
door Fisherman
Alweer verschillende lekkere koffies gehad van Wakuli. Zoals een Peruaan, een Zuid Thaise en nu een Ethiopiër. Helaas geen tijd om uitgebreide reviews te doen.
Er zijn wel een paar weekjes geweest met wat operationele tegenslagen, volgens mij. Wat late bezorgingen en uitblijvende reacties op vragen. Toch hebben ze het nu weer mooi op de rails en wordt er een mooie service verleend.
Op social media zie je ook terug dat deze jongens erg serieus met het bedrijf bezig zijn; bezoeken van de producenten, educatie her-en-der, proeven en cuppen van de bonen. Erg leuk om te zien en wat ik vooral mooi vind is de transparantie die ze hierin geven.
Over de koffies; het zijn altijd omni-roasts en dat maakt dat ze zoet zijn maar m.i. wat weinig diepgang hebben. Er is wel wat van complexiteit uit te halen, maar dat kost best wat moeite qua spelen met variabelen. Ik merk dan ook dat ik zo nu en dan toch weer eens bestel bij zegge Shokunin of Black & Bloom, die zijn wat beter op het gebied van filter. Toch, voor deze prijs mogen ze er van mij voor zorgen dat ik altijd koffie op voorraad heb. Wel zo fijn =)
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.